opeens geen tv

  • 6 January 2024
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

Vanavond tijdens de finale van cupcakes, en vlak voor het begin van de Mol, is er opeens geen tv beeld meer. Alles zwart. Router uit-aan, tv box uit-aan, tv uit-aan, alles geprobeerd. De npo app en netflix deden het ook niet.

 

Netflix was de eerste die het weer deed. Nu ook tv van odido weer. Geen idee wat dit nu weer is.

Klantenservice in het weekend in de avond gesloten. Tsja. 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

@aruiver @Makkie11 Is het nogmaals voorgekomen? Zo ja, laat het mij dan weten! Willen jullie dan gelijk de volgende vragen beantwoorden?

  • Op welke zender viel de TV Box uit? 
  • Welk programma keek je en op welke datum/tijdstip?
  • Herstart de TV Box uit zichzelf? Zo niet, welke stappen onderneem je om de box weer werkend te krijgen?

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @aruiver, dank voor dit topic! Klopt het dat wij inmiddels contact hebben via social? Ik herken je naam en je gegevens. Laten we het gesprek daar verder voeren!

P.S Onze klantenservice (0800-0092 of Webcare) is niet in het weekend gesloten. We zijn vandaag bereikbaar!

Ik ga geen gesprek op een ander medium doen, dat is allemaal communicatiegedoe. Ik wil gewoon normaal tv kunnen kijken. Met beeld en geluid dat ongeveer geluid loopt. Dat is waar wij voor betalen. Hoe moeilijk kan het zijn?

Hi @aruiver, dank voor dit topic! Klopt het dat wij inmiddels contact hebben via social? Ik herken je naam en je gegevens. Laten we het gesprek daar verder voeren!

P.S Onze klantenservice (0800-0092 of Webcare) is niet in het weekend gesloten. We zijn vandaag bereikbaar!

Inderdaad , zit je winter vol liefede te kijken vanavond , loop die ntone XXXXX weer vast , en als je snel naar de odido tv app van de tv gaat is het geluid haperend en de beeldkwaliteit ver beneden peil met veel stottered geluid en beeld.

Wat een kwaliteit weer vanavond.

En ja we hebben glasvezel en 400MB snelheid en ja de downloadtest is goed.

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Makkie11 ,

Denk dat het een andere storing was. Hier ook tijdens de genoemde uitzending rond 21:12 ook hier het beeld op zwart en de melding: er gaat iets mis, probeer het opnieuw. 

Dit was met de nieuwe media box

Reputatie 6
Badge +2

@aruiver @Makkie11 Is het nogmaals voorgekomen? Zo ja, laat het mij dan weten! Willen jullie dan gelijk de volgende vragen beantwoorden?

  • Op welke zender viel de TV Box uit? 
  • Welk programma keek je en op welke datum/tijdstip?
  • Herstart de TV Box uit zichzelf? Zo niet, welke stappen onderneem je om de box weer werkend te krijgen?

 

Reageer