[Opgelost] 27-2-2018 Storing in reactie afstandsbediening - TV Box

  • 28 February 2018
  • 9 reacties
  • 514 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Sinds 27-02-2018 kampen we met een storing waarbij de TV Box niet goed reageert op de afstandsbediening, excuses voor het ongemak! Het onderzoek hiernaar loopt op volle toeren. De oplossing is in ieder geval een reset uitvoeren van de TV Box. In dit topic lees je hoe je dat doet.

[Moderator Update] 2 maart, 15:15. Met een korte stroomonderbreking van de TV Box is deze storing opgelost. Hierbij meld ik de storing dan ook af.
^Sander

9 reacties

Reputatie 7
Er zijn nog enkele situaties die erop duiden dat je met bovenstaand probleem te maken hebt:

- Vasthangend beeld,
- Alleen NPO1 kanaal beschikbaar
- Zappen niet mogelijk
- Menu niet beschikbaar

In al deze gevallen is gebleken dat een simpele reset van de TV Box voldoende is om alle problemen op te lossen.

Mocht je deze issues hebben en de reset werkt niet? Dan hoor ik graag van je in dit topic of in een privébericht aan mij.
Reset helpt bij mij niet. Play/pauze knop en Guide knop blijven het niet doen (sinds 27/2). De Entone ook geheel losgekoppeld -stroom en kabel naar modem-, ook dat hielp niet. Afstandsbediening resetten met 2 0 5 1, hielp ook niet. Wat nu?
Reputatie 3
Ik ga vanavond een nieuwe reset proberen.
Reputatie 7
Hoi Gatos-Rob!

Goed dat je de resets geprobeerd hebt! We gaan samen op zoek naar dé oplossing. Ik wil jouw TV Box graag een fabrieksreset geven. Dit kan jij zelf niet doen, maar ik ga dit van afstand voor je doen. Mag ik hiervoor jouw toestemming? Je verliest hier namelijk wel jouw opgenomen programma's door. Laat het me weten!
Prima, fabrieksreset. Hoe vindt je mijn Etone Box? Of moet ik de klantenservice daarvoor bellen?
Reputatie 7
Daar hoef jij helemaal niets voor te doen, Gatos-Rob! Alleen checken of het nu allemaal weer werkt. Ik heb zojuist jouw TV Box een fabrieksreset gegeven namelijk. Hou me op de hoogte! 🙂 Als de reset geholpen heeft: veel TV-kijkplezier!
Helaas, de reset heeft niet geholpen, de problemen met de afstandsbediening zijn hetzelfde gebleven.
Opgelost! Sinds vandaag heeft mijn buurvrouw ook TMobile Thuis. Dezelfde afstandsbediening. Die van haar op mijn tv-box uitgetest. Alle knoppen doen het! Cq conclusie: afstandsbediening kapot. Klantenservice heeft een nieuwe voor me besteld/opgestuurd!
Reputatie 7
Hey Gatos-Rob, dat is een handige manier om het te testen haha 🙂 Helemaal goed, ik verwacht dat je de afstandsbediening dan deze week ontvangt!

Reageer