Beantwoord

[Opgelost] Storing T-Mobile Thuis Televisie - 2 maart 2017

  • 2 March 2017
  • 96 reacties
  • 16242 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

96 reacties

Whats in a name,
Bij Vodafone noemde men het UITGELOPEN onderhoudswerkzaamheden,
Nu gaat iedereen los omdat dit niet van tevoren is aangegeven.
Je hebt altijd nog de app, kijk je daar even mee tot de problemen opgelost zijn.
Hier niets meer ook geen internet in blokker
Bij mij precies hetzelfde verhaal, errug irritant dit!!
Hier niets meer ook geen internet
Hier doet mijn tv het zojuist weer 😃 en dat is ook sinds vannacht toen de storing begon.
Inderdaad met Vodafone nooit problemen gehad, erg jammer dit!
Vooraf onderhoud aankondigen en niet zoveel trammelant erachter aan in het vervolg!
Dit is geen goed begin voor T Mobile hoor!
Hier in Weert ook voor het eerst in 13 uur weer tv! 13 uur!!!!!
Ook gedaan maar nog geen tv in Westerhaar.
Wordt er langzaam een beetje moe van.
Ik heb weer TV en dat is sinds vannacht toen de storing begon.
Hrl het postadres is:
t-mobile klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Hier ook nog niets, ik typ dit en ik heb beeld in Ommen yeahhhh:)
Wordt er nu wel een beetje moe van van de storingen. Waarom geen bericht aan de klanten??? En ook ik vind dat er een compensatie tegenover staat!!! Kan 45 min kijken en dan is er weer storing en dat al vanaf vanmorgen. Waren klanten bij Vodafone en daar nooit geen probleem mee gehad en zowel kregen we een mail dat er onderhoud zou plaats vinden. Beetje slechte zaak T-Mobile. Hoop wel dat het snel verholpen is want lig ook nog op de bank met gebroken enkel en dan wil je gewoon tv kunnen kijken......
Geprobeerd, nog geen tv in Ommen, Overijssel
Reputatie 2
Heeft iemand het postadres van t-mobile thuis? In de voorwaarden staat namelijk:

18.1 Jij meldt klachten over de uitvoering van de overeenkomst schriftelijk, volledig en duidelijk omschreven bij T-Mobile Thuis. Jij doet dit in elk geval binnen dertig dagen nadat jij de gebrekkige uitvoering van de door T-Mobile Thuis of een door haar ingeschakelde derde aan jou geleverde dienst hebt ontdekt. Zie t-mobile.nl/klantenservice voor de juiste contactgegevens. T-Mobile Thuis zal passend en tijdig reageren op jouw klachten. Niet tijdig melden van de klachten kan tot gevolg hebben dat jij jouw rechten met betrekking tot de klachten verliest.
shit,weer storing,zelfde melding,tv heeft het 1 uur gedaan,bij opstarten na terugkomst weer foute boel.
router gereset/tv box powerflip-geen resultaat-om 13.00 uur weer automatisch opstarten tv box en
weer tv-voor hoelang?:?
Reputatie 7
Nogmaals hartelijk dank voor alle reacties en feedback! We blijven met man en macht bezig om het definitief op te lossen. We hopen snel goed nieuws te brengen. De powerflip lost het probleem bij het grootste deel van de klanten op. We zijn er achter gekomen dat dit niet bij iedereen het geval is. In de gevallen waar het niet werkt, willen we jullie vragen ongeveer om het uur de powerflip opnieuw te proberen.

Er zijn ook gevallen waar het tijdelijk heeft gewerkt en nu weer niét. Dit is een gevolg van een technische aanpassing die door onze technici is gedaan om het probleem definitief op te lossen. Geen zorgen, ook in die gevallen komt er een definitieve oplossing en adviseren wij om de powerflip om het uur te herhalen.

We begrijpen volkomen dat deze situatie verre van wenselijk is en werken hard om het definitief op te lossen. Zodra we meer weten, houden we jullie uiteraard opnieuw op de hoogte. Bedankt voor het begrip en excuses voor het ongemak. Jullie feedback en terugkoppelingen worden zeer gewaardeerd!
@A_vd_H
🆒
Ik krijg de indruk dat er Ă©Ă©n of ander apparaat stuk gegaan is en dat het vervangende exemplaar met spoed wordt ingevlogen vanuit Japan. 😉
Vreemd eigenlijk ik heb dit bericht geplaatst en daar boven staat kikken.
Hoe komen ze er eigenlijk aan deze naam.
Ik dacht dat mijn eigen naam er boven stond.
Deze nickname is mij onbekend
Na het opnieuw opstarten van het modem via de website werkt alles nu weer.
Ik weet niet voor hoelang...
Bij vodafone heb ik nooit problemen gehad, nu heb ik al vanaf 00.30 uur vannacht geen tv. Hij doet het af en toe. Overstappen naar een andere provider lijkt steeds aantrekkelijker.
Bij mij in Den bosch valt tv regelmatig uit, moet dan weer opstarten of het beeld staat gewoon sti en duurt dan enkele minuten en dan is het weer voorbij
Na 10:00 deed hij het eindelijk weer, helaas na een kleine anderhalf uur, weer zwart beeld. Alles weer aan en uit zoals aangegeven, maar tevergeefs. Het zou inderdaad fijn zijn als er volgende keer een ''update'' wordt aangegeven. Maar dit is HEEL vervelend, en dat is nog licht uitgedrukt!!!
Bij mij ligt de TV ook weer eruit. Ik denk ik ga lekker met mijn ouwe Sega Megadrive spelen. Die doet et tenminste nog. 😃
Reputatie 2
In de voorwaarden van T-Mobile Thuis staat overigens:

"T-Mobile Thuis kent in het geval van een storing geen algemene compensatieregeling".

Er bestaat dus geen algemene compensatieregeling, moeten alle klanten dus zelf contact opnemen met T-Mobile voor een persoonlijke compensatieregeling?