Beantwoord

Opgenomen programma's zijn gewist

  • 6 February 2023
  • 10 reacties
  • 99 Bekeken

Ik heb de volgende programmaseries opgenomen: doctor Death en Nine perfect strangers. Toen ik deze wilde bekijken was de hele serie van Nine Perfect Strangers al verdwenen. Van Dr. Death waren inmiddels 4 afleveringen (van de acht) verdwenen. Nu zijn inmiddels alle acht afleveringen weg. Beide series werden uitgezonden door Fox. Het was niet langer dan 3 maanden geleden dat ik de series had opgenomen. Mijn mediabox was niet vol. 

Technische helpdesk en de eerstelijns helpdesk kan mij niet verder helpen. Wie kan ervoor zorgen dat  ik deze afleveringen weer kan bekijken. 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 7 February 2023, 10:19

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @wewer007,

Welkom op de Community!

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad met Fox. Meestal was het maar tijdelijk en kwamen de afleveringen weer terug. Bovendien waren ze ook niet op alle apparaten weg. Kijk je nu via de tv-box? Zou je eens willen kijken of de afleveringen wel zichtbaar zijn in de app (welke telefoon/tablet heb je?) en in de webversie? Hopelijk helpt dat om de oorzaak te achterhalen.

Reputatie 7
Badge

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +14

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Weer wat geleerd!  Is dat alleen bij FoX?

Reputatie 7
Badge +5

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Zijn dergelijke (kromme) contract beperken ergens duidelijk aangegeven op de Tmobiel website?

Misschien nuttig om dit in de overzichtslijsten te gaan vermelden.

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Zijn dergelijke (kromme) contract beperken ergens duidelijk aangegeven op de Tmobiel website?

Misschien nuttig om dit in de overzichtslijsten te gaan vermelden.

Dan snap ik werkelijk niet waarom de medewerkers van de klantenservice deze informatie niet tot hun beschikking hebben. Zij hebben mijn probleem nota bene tot twee keer toe voorgelegd aan de Technische Helpdesk en zelfs daar wisten ze het niet?!?!?

Wordt dan hoog tijd dat deze medewerkers beter geïnstrueerd worden. 

Reputatie 7
Badge +6

@Hans-Juriën Ik sluit me aan bij de verbazing hierboven. Ik dacht dat alle opnames een jaar bewaard bleven. Een overzicht hiervan zou inderdaad fijn zijn. Of kan bij de opnames een ‘houdbaarheidsdatum’ vermeld worden?

Reputatie 7
Badge

Vervelend dat dit inderdaad niet meteen door medewerkers is aangegeven. Naar mijn weten is deze informatie gewoon beschikbaar, juist omdat de bewaarduur per zender in de praktijk verschilt. Ik ga dit checken.

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om bij individuele opnames de houdbaarheid te tonen in het TV Menu. Kan ook niet toezeggen dat dit op korte termijn wel mogelijk gaat zijn.

Reputatie 7
Badge +14

Vervelend dat dit inderdaad niet meteen door medewerkers is aangegeven. Naar mijn weten is deze informatie gewoon beschikbaar, juist omdat de bewaarduur per zender in de praktijk verschilt. Ik ga dit checken.

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om bij individuele opnames de houdbaarheid te tonen in het TV Menu. Kan ook niet toezeggen dat dit op korte termijn wel mogelijk gaat zijn.

Misschien niet in het TV menu, maar toch wel bij het zender overzicht? Waar een wil is, is een weg!

 

Vervelend dat dit inderdaad niet meteen door medewerkers is aangegeven. Naar mijn weten is deze informatie gewoon beschikbaar, juist omdat de bewaarduur per zender in de praktijk verschilt. Ik ga dit checken.

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om bij individuele opnames de houdbaarheid te tonen in het TV Menu. Kan ook niet toezeggen dat dit op korte termijn wel mogelijk gaat zijn.

Dan ben ik echt serieus geïnteresseerd in welke zenders er allemaal nog meer een uitzondering hebben op de bewaartermijn van 12 maanden, voordat ik weer voor niets met de klantenservice contact heb. 

Reputatie 7
Badge

Ik heb intern nog even nagevraagd. De opnameduur per zender wordt al gemeld in de FAQ op de volgende pagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/cloud-opnemen

 

Reageer