Beantwoord

opname stopt niet meer, harddisk vol.

  • 2 April 2018
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een programma opneem en dat de opname niet stopt. De volgende dag zie ik opeens een melding dat de opname is gestopt. dat is dan meer dan 24 uur en meteen is de harde schijf weer vol. Ik had ergens op het forum gelezen dat dit probleem al in November 2017 zou zijn opgelost, maar helaas nog steeds het probleem. Ook het om de haverklap vol zitten van de harddisk, met geplande opnames ipv echte opnames. Verder neemt hij soms twee keer hetzelfde programma op.
Ik wordt hier helemaal niet goed van. Ik vind dat echt waardeloos. Ik ga dan ook zo snel ik kan opzeggen.
Noot meer T-mobile thiuis.:
@:@
icon

Beste antwoord door Brian 6 April 2018, 13:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Hanky65, daar gaan we meteen wat aan doen! We waren inderdaad van plan om het probleem afgelopen november te verhelpen maar de update had niet het gewenste effect. Inmiddels zijn we zo ver dat we het probleem wél kunnen verhelpen en de planning is om dit vóór de zomer te doen. In de tussentijd is een fabrieksreset van je TV Box tijdelijke oplossing. Deze kan ik op afstand voor je uitvoeren maar hierbij worden je oude opnames wel gewist. Geef mij even een seintje wanneer je zover bent dan voer ik de reset graag voor je uit!
Hallo Brian, Aangezien er komende nacht een firmware update komt lijkt het me handig als je de reset vandaag kan uitvoeren (Ma 9 Apr 2018).

Met vriendelijke groet,
Henk
Reputatie 7
Hi Hanky65, ik heb de reset zojuist voor je uitgevoerd en je privébericht beantwoord. Veel kijkplezier! 🙂

Reageer