opnames staan ineens allemaal los

  • 27 March 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Goedendag,

 

Ik merk dat er bij het openen nu ineens meerdere opnames gedaan worden dus wel de herhalingen van de herhalingen en deze staan allemaal los ipv bij elkaar is dit iets nogmaals of hoor dit niet soz aangezien we een serie opnamen en dat staat wel allemaal in 1. 

 

Groetjes Jan 

Nora van Odido 30 dagen geleden

Hi @Jan.lohman, begrijp ik het goed dat je een reeks van een serie wil opnemen en deze nu allemaal apart staan? In sommige gevallen heeft het programma net een andere titel, waardoor het als een losstaand programma gezien wordt in plaats van onderdeel van een serie. Is dit hier misschien het geval? Wil je me anders een foto sturen van wat je precies ziet staan? Zo wordt het voor mij een stuk duidelijker wat hier aan de hand is! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jan.lohman, begrijp ik het goed dat je een reeks van een serie wil opnemen en deze nu allemaal apart staan? In sommige gevallen heeft het programma net een andere titel, waardoor het als een losstaand programma gezien wordt in plaats van onderdeel van een serie. Is dit hier misschien het geval? Wil je me anders een foto sturen van wat je precies ziet staan? Zo wordt het voor mij een stuk duidelijker wat hier aan de hand is! 

Hoi @Nora van Odido ,

Zoals je op bijgevoegde foto kunt zien is het 3 keer  Koen zonder kijken opgenomen en alle 3 staan ze los van elkaar. .

De rest komt wel netjes bij elkaar te staan.

met vriendelijke groet Jan 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jan.lohman, ik zie op dit moment geen vreemde dingen omhoog komen. Heb je dit alleen in de browserversie of ook in de app op je telefoon of TV/Mediabox? 

Hey @Tommie van Odido , we hebben dit overal zo staan. Ondertussen hebben we al 1 opname gekeken en 1 verwijderd omdat dat dubbel was. 

 

Ik ga hem in de gaten houden. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga het doorgeven aan het TV-team @Jan.lohman! Hopelijk kunnen we achter de oorzaak komen.

Reageer