Beantwoord

Opnemen en terugkijken

  • 1 January 2024
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste lezers c.q. Odido,

 

Wij zijn begin augustus 2023 overgestapt van Ziggo naar Odido met TV, internet en telefoon.

Nu dus bijna 5 maanden geleden en ik heb er spijt van dat wij deze overstap hebben gemaakt.

Wij zijn trouwe kijkers van de Duitse tv kanalen ARD kanaal 391 en het ZDF kanaal 392 wij maakte bij Ziggo gebruik van de opname mogelijkheid wat bij Odido ook zou werken.

U leest het goed zou werken zou werken, Odido heeft geen overeenkomst met deze 2 zenders en kunnen wij dus al bijna 5 maanden op deze 2 kanalen niet onze vertrouwde programma's opnemen.

 

Nu wederom mijn vraag, wanneer is er de mogelijkheid om op de tv kanalen ARD en ZDF programma's op te nemen. Kunnen wij dit op korte termijn verwachten.

Wij zijn benieuwt naar de reactie van Odido of weet iemand waar ik op de juiste plek ben binnen Odido met onze vragen.

Wij zullen de reactie nog afwachten voordat wij, voor ons betere stappen gaan zetten c.q. zoeken. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 2 January 2024, 12:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Regt, bedankt voor dit topic! Ik snap je vraag, vooral als je heel graag kijkt naar deze zenders. Ik moet je echter vertellen dat hier nog geen planning voor is. Wij hebben deze licenties inderdaad niet en ik kan (nog) niet met je delen of/wanneer deze er komen. We geven ook aan op onze website dat het opnemen van deze zenders niet mogelijk is. De wens is ons bekend, ik dank jou ook voor het delen! 

Reageer