Beantwoord

opnemen in de cloud voor, waar mogelijk, alle zenders?

  • 5 June 2023
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Ondertussen maak ik alweer geruime tijd gebruik van opnemen in de Cloud. Werkt over het algemeen prima. Maar….ik wacht met smart op de mogelijkheid om BBC4 op te kunnen nemen. Enkel voor deze zender heb ik het uitgebreide pakket. Omdat hier de beste muziek docu's op komen.

Maar vooral nu Glastonbury weer aanstaande is wil ik toch heel graag ook deze zender op kunnen nemen. Het is me een raadsel waarom BBC1 en 2 wel opgenomen kunnen worden, maar BBC4 niet.

Eerlijk gezegd is het een beetje frustrerend aan het worden. In het voordeel van T-Mobile is dat weinig aanbieders BBC4 überhaupt in het pakket hebben.

icon

Beste antwoord door eric 5 June 2023, 19:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het zijn de afspraken met de zendereigenaren over welke features ze kunnen gebruiken. Met BBC4 heeft T-Mobile dus geen overeenstemming voor cloud recording.

Reputatie 7
Badge +1

Valt me wel op dat bij het overzicht bij geen enkele zender het opneem symbool staat, dat bekende wolkje

Reputatie 7
Badge +14

Valt me wel op dat bij het overzicht bij geen enkele zender het opneem symbool staat, dat bekende wolkje

Dsn gebruik je de verkeerde lijst voor het oude t-mobile tv product.  Hier vind je de lijst voor het nieuwe product met cloud opnemen.

Vreemde is dat het willekeur lijkt. Waarom BBC1 en 2 wel?

Reputatie 7
Badge +14

Tja, dat kan weer te maken hebben met de content op zo'n zender. De makers van die content hebben daar ook weer wat over te zeggen etc. 

 

Reageer