Groet Marko
Beste antwoord door Sterre
Bekijk origineelBeste antwoord door Sterre
Bekijk origineelHallo,
Ik ben sinds 4 weken bij T-mobile, ik heb het programma opgenomen programma's besteld en kreeg niet te horen dat dit nog niet beschikbaar is omdat ze de cloud aan het testen zijn, dit is zo misleidend dat ik met iemand anders zou zijn gegaan, Opnemen van programma's zijn erg belangrijk omdat ik veel van mijn favoriete tv-programma's mis en ze nog steeds mis omdat ik geen programma kan opnemen. Wanneer kan ik opnemen met de cloud?
Hey
Het klopt helemaal dat we momenteel ons nieuwe TV platform stapsgewijs aan het uitrollen zijn. Meer hierover lees je hier. Wanneer ik je gegevens bekijk dan zie ik dat je sinds vandaag ook het cloud opnemen hebt aangezet via je My T-Mobile Thuis, helemaal top! Ik hoop dat je hiermee weer al je favoriete programma's kunt opnemen.
Ja dankjewel!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.