Beantwoord

Opnemen programma's in de Cloud nog steeds niet mogelijk.

  • 2 November 2020
  • 5 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 1

Sinds 7 jan 2020 zijn wij van KPN overgegaan naar T-Mobile. Natuurlijk een TV-Box aangevraagd met opnamemogelijkheid. Deze was niet meer beschikbaar daar T-Mobile over zou gaan naar het kunnen opnemen in de Cloud, echter kon het nog wel een x aantal maanden duren uiterlijk eind 2de kwart van het jaar alvorens Cloud opnemen mogelijk werd. Natuurlijk tussentijds gebeld echter zonder resultaat of vooruitzicht. Nu 10 maanden verder is in de Cloud opnemen nog steeds niet mogelijk of te wel blij gemaakt met een dooie mus.

Nieuwe klanten kunnen bij het samenstellen van hun pakket wel direct Cloud opnemen toevoegen, vreemd dat reeds bestaande klanten hierin achter worden gesteld.

7 jan 2021 loop ons contract af, Cloud opnemen voor einde van dit jaar beschikbaar????

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 5 November 2020, 14:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Ik had al eerder hierdoor de stekker uit dit contract gehaald.

 

Toen ik vorige week de teamleider van T-mobile (Traverse 3 te Almere) oa over dit soort dingen aan spraak, hij meldde dat er van alles wel wat negatiefs te vinden is.

Kortom voor T-mobile geldt: wel een marktsegement proberen te veroveren maar niet zijn zaakjes op orde hebben.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Jeroen63 ,

Het klopt dat de introductie van het product flink vertraagd is. Het zou aanvankelijk eerder dit jaar op de markt komen, maar tijdens de fieldtest bleken er nog aanpassingen nodig. Inmiddels is de uitrol sinds deze zomer in volle gang. Over een planning wordt niets gecommuniceerd. Dat is jammer en in dit soort situaties erg vervelend. Naar wat ik lees gaat de uitrol voorspoedig, maar kost het gewoonweg tijd om klanten in batches over te zetten. Niet dat je daar nu wat voor koopt, maar ik verwacht niet dat je nu een antwoord gaat krijgen hoe lang je nog moet wachten. Een week voor overzetting krijg je bericht. 

Je kunt altijd afwachten op een mod. Zij kunnen misschien iets meer zeggen of betekenen gezien de eerdere belofte. Geen belofte dat het kan overigens.

Reputatie 3

Bij mij, en vele anderen, was pas na 1 dag het opnemen in de cloud en de andere pakketten, aanwezig.

Dat is blijkbaar dus standaard. Alles wat langer duurt is dus met recht een verstoring. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeroen63, welkom op de Community!

Ik heb weinig toe te voegen aan wat @TAVL al opgenoemd heeft, maar het is natuurlijk erg jammer dat we niet concreter kunnen zijn met betrekking tot de uitrol. Wat ik wel kan uitzoeken is of je in één van de aankomende batches zit, dan niet letterlijk in welke batch, maar wel of je in de aanstaande migratiefase overgezet wordt. Dat heeft te maken met de apparatuur die aan voorwaarden moet voldoen. 

Mag ik je verzoeken om mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens, alsjeblieft?

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik je gegevens binnen heb, kan ik meteen checken of jouw apparatuur aan die voorwaarden voldoet. Bedankt voor je geduld!

Reputatie 7
Badge

Bij mij, en vele anderen, was pas na 1 dag het opnemen in de cloud en de andere pakketten, aanwezig.

Dat is blijkbaar dus standaard. Alles wat langer duurt is dus met recht een verstoring. 

@Flevoguy ik heb dit uit laten zoeken. In sommige gevallen worden Internet + TV iets eerder opgeleverd (meestal 1 dag) dan de oorspronkelijke wensdatum die gekozen is bij de bestelling. Nu blijkt dat de activatie van de aanvullende TV-diensten (zoals Cloud Opnemen) pas gedaan wordt op deze gekozen wensdatum. Voor deze situatie wordt nu gekeken naar een aanpassing, waardoor de extra pakketten ook meteen geactiveerd worden zodra Internet + TV opgeleverd zijn.

Bij oplevering op de gekozen wensdatum of later, geldt dat de extra diensten wél meteen actief zijn.

Reageer