Beantwoord

Oude Entone Kamai 510 TV Box omwisselen

  • 20 August 2021
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Wil graag mijn Entone 510 tv box omruilen voor iets van deze tijd. Is niet te doen.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 22 August 2021, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Abvanginkel Mocht jij problemen ervaren met de TV Box, dan proberen we dit uiteraard eerst op te lossen. Mocht het tóch om veroudering gaan en is de TV Box aan vervanging toe? Dan gaan we deze zeker voor je omwisselen. Deze komt echter uit 2019 dus dat valt in principe mee. Het valt mij echter wel op dat je een oud Draytek modem hebt uit 2015 wellicht dat dit het probleem is. Mocht je ook met het Internet problemen ervaren, dan is het wellicht slim om juist jouw modem om te laten wisselen. Of allebei natuurlijk. Ik hoor het graag zodat ik het voor je kan regelen!

Reputatie 6
Badge

Hi @Abvanginkel Mocht jij problemen ervaren met de TV Box, dan proberen we dit uiteraard eerst op te lossen. Mocht het tóch om veroudering gaan en is de TV Box aan vervanging toe? Dan gaan we deze zeker voor je omwisselen. Deze komt echter uit 2019 dus dat valt in principe mee. Het valt mij echter wel op dat je een oud Draytek modem hebt uit 2015 wellicht dat dit het probleem is. Mocht je ook met het Internet problemen ervaren, dan is het wellicht slim om juist jouw modem om te laten wisselen. Of allebei natuurlijk. Ik hoor het graag zodat ik het voor je kan regelen!


De 510 komt zeker niet uit 2019 :wink: (misschien de 610). Verder is ie prima ‘te doen’, misschien moet ‘men’ de batterijen in de afstandsbediening eens vervangen dat wil nog wel eens duidelijk verschil maken.

Reputatie 7
Badge +8

@apis4 Ik bedoelde meer dat de klant de TV Box in gebruik heeft sinds 2019, sorry voor de onduidelijkheid!:sweat_smile:

Reageer