Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

  • 12 December 2023
  • 78 reacties
  • 1310 Bekeken


Toon eerste reactie

78 reacties

Wij zouden graag onze huidige meidabox om laten ruilen voor een nieuwe, kunnen jullie dat regelen?

Reputatie 6
Badge +2

@martijn.vos9288 Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in onze nieuwe Mediabox, ik heb deze gelijk voor je besteld! Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

Kan ik mijn oude tv box omruilen voor de mediabox. Het apparaat is zo omslachtig. M'n broer heeft de mediabox, dat is een super ding

Graag zou ik de Amino box ook om laten ruilen voor de nieuwe box, indien mogelijk.

Het afgelopen weekend heb ik een 4k tv gekocht en ik zou daarom graag een nieuwe mediabox willen ontvangen die wel 4k ondersteunt. Op dit moment heb ik de Amino box. Bvd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DINGH, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je twee Amino's in bezit hebt. Zal ik deze allebei voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox?

 

Hoi @SvdB15, dat kan ik zeker! Ik heb de Amino voor je omgeruild naar de nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Zodra de Mediabox verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido. 

 

 

De eerste box was DOA, en de vervangende tweede box zou volgens de monteur de nieuwe mediabox zijn. Graag zou ik ze allebei willen inleveren voor de nieuwe box.

Goedeavond Odido

Ik ben ook in het bezit van 2 oude tv kastjes die ik graag wilt omruilen voor 2 nieuwe.

 

Alvast Bedankt

Hallo Odido,

ik zou graag mijn tv-box willen omruilen voor de nieuwe 4K versie. 
alvast bedankt!

Beste Odido,

Graag zou ik mijn huidige tv box om willen ruilen naar de nieuwe versie, kunt u dit voor mij regelen?

Groet Marc

Reputatie 5
Badge +4

Hi @DINGH, voor jou heb ik de omruiling gelijk in orde gemaakt! De nieuwe Mediaboxen worden zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd. Zodra ze onderweg zijn krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Vervolgens kan je de oude TV Boxen weer retour sturen naar ons. Hier ontvang je nog een e-mail van met retourinstructies. 

 

@Martin1908 ik zie dat de omruiling voor jou gisteren al in orde gemaakt is! 

 

@Pipomaster en @Marc van Soelen voor jullie geldt dat jullie nu gebruik maken van een korting op de TV Box, waardoor je deze op dit moment gratis ontvangt. Met de omruiling naar de Mediabox, komt deze korting te vervallen. Wat ik wel kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Je zult dan een vergoeding ontvangen van 12 x €2,50, door middel van een eenmalige creditering van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord bent? Dan kan ik de omruiling en de vergoeding voor je in orde maken. 

 

Hi @DINGH, voor jou heb ik de omruiling gelijk in orde gemaakt! De nieuwe Mediaboxen worden zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd. Zodra ze onderweg zijn krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Vervolgens kan je de oude TV Boxen weer retour sturen naar ons. Hier ontvang je nog een e-mail van met retourinstructies. 

 

@Martin1908 ik zie dat de omruiling voor jou gisteren al in orde gemaakt is! 

 

@Pipomaster en @Marc van Soelen voor jullie geldt dat jullie nu gebruik maken van een korting op de TV Box, waardoor je deze op dit moment gratis ontvangt. Met de omruiling naar de Mediabox, komt deze korting te vervallen. Wat ik wel kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Je zult dan een vergoeding ontvangen van 12 x €2,50, door middel van een eenmalige creditering van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord bent? Dan kan ik de omruiling en de vergoeding voor je in orde maken. 

 

@Nora van Odido  bedankt voor de reactie. Ik ben even naar mijn oude contract aan het kijken en zie dat deze zich baseert op een oud pakket. In vergelijk met jullie huidige pakketen is dit zeer ongunstig met de nieuwe box zou dit dan voor een gelijk huidig pakket internet+TV+Thema zenders+nieuwe box ongeveer ~7 euro goedkoper zijn. Kan ik dit compleet omzetten?

Reputatie 6
Badge +2

@Pipomaster Dank je wel voor je terugkoppeling! Echter is het mij nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. 

Zoals @Nora van Odido al aangaf, krijg je op dit moment een korting op de TV Box. Wanneer ik de TV Box omruil voor de Mediabox komt deze korting te vervallen. Hierdoor zul je dus €2,50 per maand meer betalen dan nu. Gelukkig kunnen we dit eenmalig voor een jaar vergoeden, zodat je nog iets langer van de korting kunt genieten!

Het omruilen van de boxen staat verder los van het TV pakket en de eventuele TV-pakketten/zenders je kiest. 

Laat je het mij weten? Ik wil je graag verder helpen! 

 

Goedemorgen, 

Ik heb nog een oude mediabox en die loopt constant vast en is heel traag.

Zou ik deze box  kunnen omruilen voor een nieuwe?

Mvg, 

Hans

Reputatie 7
Badge +4

Dat maak ik graag voor je in orde @Kleppie25, dat is geen probleem! Wil je de TV Box met harddiskrecorder omwisselen? Houd er dan graag rekening mee dat je jouw opnames verliest en dat wij geen vervangende TV Box met harddiskrecorder hebben. Tegenwoordig bieden wij namelijk opnemen via de Cloud aan. Dat is super handig omdat je op al jouw apparaten inclusief je mobieltjes je opnames kan terugkijken voor dezelfde prijs per maand als dat je voor de harddiskrecorder betaalt. Meer informatie hierover vind je in je Mijn Odido account: Opnemen en pauzeren.

Geef het gerust aan of het om de TV Box mét, of zónder de harddiskrecorder gaat, zo kan ik gericht voor je aan de slag gaan! 🙂

Hallo, 

Bedankt voor de snelle reactie.

Ja ik wil graag de tv box MET harddisk recorder verwisselen.

Tevens bedankt voor de info over opnemen in de cloud.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

Mvg,

Hans

Reputatie 6
Badge +2

@Kleppie25 Is geregeld, de nieuwe Mediabox komt snel jouw kant op, ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

Reputatie 2

Ik zou graag de tv box omruilen voor de nieuwe Mediabox 

Reputatie 6
Badge +2

@Ben1953 Komt helemaal voor elkaar, de Mediabox is onderweg! 😊

Reputatie 1

Goedemorgen Odido Team, ook ik zou graag mijn Amino TV Box omruilen voor de nieuwe MediaBox. Kan dit of komen bepaalde kortingen dan te vervallen?

Met vriendelijke groet,

 

Pieter

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PieterP, dat is absoluut een mogelijkheid, ik zet het snel voor je in gang! Wat betreft de abonnementsprijs hoef je jezelf geen enkele zorgen te maken, hier veranderd helemaal niks aan. Daarom ben ik meteen aan de slag gegaan en wij gaan je snel een Mediabox toesturen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Reputatie 1

Hoi @PieterP, dat is absoluut een mogelijkheid, ik zet het snel voor je in gang! Wat betreft de abonnementsprijs hoef je jezelf geen enkele zorgen te maken, hier veranderd helemaal niks aan. Daarom ben ik meteen aan de slag gegaan en wij gaan je snel een Mediabox toesturen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Wat een snelle service! Moet zeggen dat ik van mijn overstap tot op heden nog helemaal geen spijt heb gehad. Het aansluiten liep niet heel vlotjes maar daarna nog geen dag problemen ervaren! Dank voor het toesturen en nog een mooi weekend.

Goedenavond,

 

Ook ik zou graag de tv box omruilen voor de nieuwe mediabox, o.a. vanwege de optie om Netflix te kijken zonder omweg. (het is namelijk nog geen smart tv)

 

Hoor het graag!

Reputatie 6
Badge +2

@Lux030 Het is net alsof de Mediabox speciaal voor jou is gemaakt, ik heb deze gelijk voor je besteld! 😀 Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast heel veel Netflix plezier! 

Reputatie 1

Hoi @PieterP, dat is absoluut een mogelijkheid, ik zet het snel voor je in gang! Wat betreft de abonnementsprijs hoef je jezelf geen enkele zorgen te maken, hier veranderd helemaal niks aan. Daarom ben ik meteen aan de slag gegaan en wij gaan je snel een Mediabox toesturen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Hallo Team Odido, deze week de mediabox ontvangen. Paar dagen mee "gespeeld" maar het biedt mij eigenlijk weinig tot geen meerwaarde ten opzichte van de Odido App via mijn Samsung TV. Daarom wil ik eigenlijk de box geheel annuleren. Ik hoef geen nieuwe, is dat mogelijk? Of heeft annuleren van deze box weer een negatieve invloed op de maandelijkse korting?

 

Met vriendelijke groet,

 

Pieter

Reageer