Beantwoord

oude versie tv app

  • 25 March 2024
  • 9 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi. Hoe kan ik de update terugdraaien? De UI is gigantisch en erg lelijk, de radio app is erg lelijk en het overschakelen van tv naar radio werkt niet goed. Ik ben erg ontevreden over deze versie van de app

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 26 March 2024, 00:47

Bekijk origineel

9 reacties

@DaveVeenendaal Hoi

Als het om de Android TV beta app gaat kun je via deze manier naar de huidige app terug.

Zie deze link.

Het kan nodig zijn de app hierna te verwijderen en opnieuw installeren.

Dank. Ik was eigenlijk op zoek naar de apk. Ik zie er diverse maar kwam er niet uit welke ik nodig had. Heb nu via apkmirror een apk gepakt en na heel, heel veel gepruts doet ie t nu

Dat dacht ik tenminste want ik kom niet voorbij de pagina met de vraag of ze persoonlijke kijkgegevens  mogen gebruiken (nee natuurlijk niet) en ik krijg geen thumbnail

Als je het programma verlaat en dan de app verwijderd en opnieuw installeren vanuit de playstore werkt dat.

 

Er was geen andere optie dan de beta uit te zetten. Helemaal gestoord werd ik van die oude apk bestanden. Hij blijft maar crashen. Goed dat ik de beta wel gezien heb want radio is voor mij het belangrijkste en de UI van zowel tv als radio was zo extreem lelijk, daar blijf ik mij aan ergeren dus dat moet er af. Ga op zoek naar wat anders want hier valt niet mee te werken

Ik zou graag alsnog exact willen weten welke apk ik kan gebruiken voor versie 2.5.2 voor AndroidTV want ik wil echt niet tegen die lelijke UI aankijken als dit langs de beta komt. Ik vind het ook erg naar dat ik nu het beta programma moet verlaten. Straks moet ik toch de oude versie hebben en dan zit ik weer een hele avond te proberen om de oude te installeren via omwegen, ik zit daar niet op te wachten 

@DaveVeenendaal 

Getest op mijn Nvidia Shield tv pro.

Je meld je eerst af als beta tester.

Dan verwijder je de app.

Dan start je het apparaat opnieuw op.

Dan ga je naar de playstore en installeer de huidige versie.

En de huidige versie staat er weer op.

 

Hoi Peter. Dat werkt inderdaad maar is slechts een tijdelijke oplossing vandaar dat ik door vraag. Ik wil de apk graag hebben want dan weet ik gewoon zeker dat ik de app heb met een prettige user interface. Ik heb de apk ook al gevonden maar dat is denk ik geen officiële versie, vandaar dat ik vraag of iemand van odido wellicht een linkje heeft naar de officiële .apk van versie 2.5.2

Reputatie 4
Badge

Is dit wat?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ytheekshana.apkextractor&hl=en_US

Reageer