Beantwoord

overschakelen van tv zenders zeer traag

  • 3 March 2024
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Bij het oiverschakelen naar een andere tv zender stopt het beeld en het duurt soms enkele minuten voor de andere zender geactiveerd wordt. Hetzelfde probleem zowel via wifi of met de kabel.

Wat moet ik doen om dit te veranderen, het was voorheen niet zo

icon

Beste antwoord door ariejanvangent83 6 March 2024, 08:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @ariejanvangent83,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je het TV kastje eens gedurende 30 seconden van het stroom willen halen? Mocht dit niet werken, dan ontvang ik graag een filmpje die laat zien wat er precies aan de hand is. Je kunt deze met mij delen middels een WeTransfer linkje hier in het topic. Zou je daarnaast ook je Internet + TV klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Is een bekend probleem van de tv app. Ik zou je tv model doorgeven en vragen of deze ook de oude versie van de app terug mag. 

Mijn klantnummer is:1342737199.

Het tv kastje is al van de stroom geweest en lost niets op. Als bijna iedereen hetzelfde hier ervaart, hoeveel filmpjes wil je zien dan. Ik wil graag de oude versie van de app terug, want toen was alles zonder problemen. Ik heb een Samsung tv, type QE75Q80BATXXH

Reputatie 7
Badge +5

Hi @ariejanvangent83, super bedankt! We zijn bezig de Samsung modellen terug te zetten. Ook jouw app zal de update snel ontvangen!

Hi @ariejanvangent83, super bedankt! We zijn bezig de Samsung modellen terug te zetten. Ook jouw app zal de update snel ontvangen!

 

prima het is in orde nu. Dank je wel.

Reageer