Beantwoord

Overstappen op de cloud

  • 23 February 2021
  • 29 reacties
  • 435 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Isap ,

 

Wat ik wel weet is, om over te kunnen gaan moet je een huawei of  Zyxel  modem hebben en een aria 610 aria 7x TV kastje. Als je eventueel een omruil aanvraagt van het tv kastje. Modems worden niet zomaar geruild. zou ook de mogelijkheid bestaan om over te gaan op het "nieuwe" tv kijken met cloud opname. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Isap  Ik ga vragen of de moderators van Thuis in jouw probleem kunnen duiken.

Geen garantie maar doe wel mijn best want ik snap dat je nu wel eens in de cloud wil opnemen.

Hopelijk wordt het tot jou tevredenheid snel opgelost. Ik maak er ook gebruik van en ik moet je zeggen het is echt handig.

Nu afwachten tot een moderator tijd heeft om te reageren.

Groetjes! 

@CrisTien , helaas niet… ik heb nog het oude systeem met de harddisk recorder, dit zou omgezet worden naar the Cloud maar een duidelijke status update krijg ik hier niet over. De anywhere app bijvoorbeeld kan ik gewoon gebruiken maar ik kan hiermee effectief niets opnemen omdat ik een foutmelding krijg. Erg jammer omdat ik om opnames terug te kijken dus plaatsgebonden ben.

Het is mij bekend dat iedereen beetje bij beetje overgezet wordt maar mij werd dit vorig jaar in maart al verteld en het zou voor einde van het jaar gebeuren. Echter heb ik nog steeds de optie niet om via de cloud op te nemen, ik zit nog vast aan de harddiskrecorder. 

Ik heb dus ook geen idee of het wellicht een optie is om mijn contract aan te passen en dan wél die optie te krijgen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Isap  In je abonnement kan je kiezen voor in de cloud opnemen.

dat zou dan toch bij jouw ook zichtbaar moeten zijn in je account?

 

Reageer