Beantwoord

Overstappen op de cloud

  • 23 February 2021
  • 29 reacties
  • 435 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7

Ga ik voor je regelen @Isap ! Omdat je maar één TV Box hebt, zal er voor het abonnement niet iets veranderen. Deze krijg je namelijk altijd gratis van ons. Voor de overgang compleet is, kan het inderdaad even duren. We laten dit altijd zo snel mogelijk weten. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan maak ik direct voor je in orde. 

 

Reputatie 2

Hoi @Isap ,

Zoals @CrisTien en @soepkip67 al hebben verteld, kan het nieuwe TV platform alleen draaien op de Aria TV Box. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat deze ook naar jou toe komt. Wil je me laten weten of ik dit voor je in orde kan maken? Wanneer de nieuwe TV Box dan bij jou aankomt, dan kan ik je aanmelden om je zo snel mogelijk over te laten zetten naar het nieuwe TV platform. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Boris Kun je dit ook voor mij regelen? ik zit ook nog met de Entone 515 HD. Ik zou ook graag wel eens over willen naar het nieuwe platform…

Ik heb een Zyxelmodem, Superwifi en 2 mobiele abbonementen bij Tmobile… dus ja… een vaste klant!

 

Ik hoor het graag.

 

groet,

Jordi

Reputatie 7
Badge +16

@Jordi99 De gemiddelde levertijd is zo'n twee tot vijf dagen, maar kan in de praktijk uitlopen. Ik zou rekening houden met uiterlijk donderdag, of vrijdag dan zit je niet onnodig in spanning te wachten, maar ga er maar van uit dat het eerder dinsdag of woensdag bezorgd wordt! 😊

Een geweldig weekend toegewenst en blijf veilig binnen!

Is dat zo @BeMu? Dan wacht ik liever nog even @Ginny .

Ik had gehoopt dat het nieuwe platform het wel door heeft als een herhalende opname iets moet opschuiven. Bij KPN was het ook zo dat de harddisk recorder dat niet door had terwijl het in de cloud een betere koppeling leek te hebben met de programmagids en daardoor mee schoof als het een half uur eerder/later moest die week.

Verder hebben we herhalende opnames in de recorder die niet weggaan als we kiezen voor “verwijder alle herhalende opnames van X”. Die optie doet niets, het menu blijft open staan en er wordt niets verwijderd.

 

Reageer