Problemen na TV test nieuwe platform

  • 23 December 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

We gingen mee doen aan een test....

Conclusie: Doe nooit mee aan een test bij T-mobile. Je denkt dat je ze er mee helpt, maar als het dan bij jou misgaat, helpen zij je niet direct. Nee daar moet je zelf achter aan.

Even de belgeschiedenis erbij:

13-okt 34:43 min

17-okt 25:08 min

21-okt 21:09 min

22-okt 49:46 min

30-okt 12:55 min

02- nov 16:51 min

Er komt een monteur langs. Helaas niemand in onze regio, dus u moet wachten tot 26 november...

26 november staat de monteur op de stoep, vliegt door het huis, we zijn een stap verder. Er moet alleen nog ingelogd worden, dat lukt niet. Monteur heeft overduidelijk haast. Probeert zijn collega's te bellen maar zit net zo als wij, mooi in de wacht. De man heeft zoveel haast, dat hij verdwijnt en roept ons nog na.... u moet mij een 9 of 10 geven.....

Fijne partners, die Guidionclub, T-Mobile NL!

Afijn, de geschiedenis gaat gelukkig verder. We gaan weer bellen:

27-nov 20:21 min

01-dec 24:42 min

04-dec 16:55 min

In het een na laatste gesprek zegt de dame mij toe om het dossier in de gaten te houden. Wat denk je zelf, ik geloof niet in sprookjes, en geloof ik in @T-Mobile NL?

De dame zei eerst dat ze zelf vond dat het wel erg lang duurde, en aan het eind van het gesprek dat ik even geduld moet hebben. Haha ik lach me kapot, geduld, wat voor geduld????

Nog geen werkende TV Media box na 215 minuten en 30 seconden

 

Afijn, een paar dagen terug nogmaals xelf geprobeerd in te loggen, en wat schetst mijn verbazing, alles werkt weer. Zonder een melding of zonder een mailtje.

En de toegezegde schadeloosstelling, moet ik zeker ook zelf achter aan.

 

Is er nu echt niemand bij T-mobile die zich schaamt, dat zijn of haar werkgever zijn klanten zo behandeld? Kijk op de social media hoe reactie inmiddels is van helpdesk-medewerkers, “U wilt opzeggen, dat zal ik voor u regelen ….”. 

 

Demi van Odido 3 jaar geleden

Hoi @HeinJvR , Toevallig dat ik je hier ook weer tegenkom! Ik heb je vorige week ook al gesproken via Twitter. Super dat alles weer tot in de puntjes werkt en de vergoeding is dan ook zeker weten naar je onderweg! :grinning:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @HeinJvR , Toevallig dat ik je hier ook weer tegenkom! Ik heb je vorige week ook al gesproken via Twitter. Super dat alles weer tot in de puntjes werkt en de vergoeding is dan ook zeker weten naar je onderweg! :grinning:

Hallo @Demi, Het klopt dat de vergoeding onderweg is en dat ik daarmee schadeloos gesteld wordt. 

Het blijft wel jammer dat ik mijn verhaal niet kan doen bij een verantwoordelijke binnen jullie organisatie. Laten we eerlijk zijn, hier zijn best veel verbeterpunten. Ik heb niet het gevoel dat er behoefte is aan feedback van trouwe klanten en ik hoop niet dat ik nogmaals op gelijke wijze behandeld wordt bij een volgende storing.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @HeinJvR,

Dingen van deze community worden zeker wel meegenomen. Niet alleen door moderators, maar ook in gesprekken met (super)users. Hebben als superusers al meerdere malen discussies gehad waarin dit soort punten besproken zijn. T-Mobile wil zeker leren, maar dat gaat niet over 1 nacht ijs. Helaas. En jouw incident is helaas eentje dat als het daar mis gaat het ook goed mis gaat en langer duurt. Niet mooi, maar dat is een probleem waarover gesproken is en wordt. Die feedback - ook op deze community - is niet fijn, maar wordt zeker gewaardeerd. En anders zorgen we als superusers wel dat ze bij T-Mobile scherp blijven. :)

Reageer