Beantwoord

proef nieuwe televisie van t-mobilethuis

  • 18 December 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Ik doe mee met de proef van jullie televisie blok ik zal in de nacht van 17 op 18 overgeschakeld worden naar jullie proef klopt niet de update begon halverwege de dag van 18 december 2019 nu mijn uitslag op de proef het bevalt ons tot op heden niet traag overschakelen regelmatig stilstaand beeld dan weer digitale blokjes.

Van mij mag u hem weer terug zetten naar het oude en niet vernieuwen het werkte altijd heel goed maar nu is het waardeloos.

icon

Beste antwoord door Brian 19 December 2019, 09:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste @J.S.H,

Niet tof als het niet gelijk werkt zoals het hoort. Het is een testperiode, waarbij mogelijk nog dingen niet werken, zoals het hoort. Daarvoor is een speciaal forumgedeelte ingericht, waar je terecht kunt met vragen, bevindingen of voor ondersteuning.  In de mail heb je ook een speciaal telefoonnummer gekregen voor als je ergens tegenaan loopt. Mocht je dit niet kunnen vinden, dan kan ik je deze via een privébericht sturen.

 

Reputatie 7

 Dank voor de snelle actie @TAVL

@J.S.H Je hebt bij deze ook daadwerkelijk toegang tot het test forum. We horen graag je feedback dus laat daar zeker van je horen!