Beantwoord

Reclame doorspoelen tijdens opname die nog bezig is

  • 17 June 2023
  • 7 reacties
  • 366 Bekeken

Kan je een opname bekijken voordat de opname is geëindigd en dan zodoende de reclame blokken door te spoelen of kan dat alleen maar als de opname is beeindigd

icon

Beste antwoord door TMTV 12 October 2023, 13:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Kluiven Van harte welkom op de Community! Reclames doorspoelen is alleen mogelijk bij opnames zodra het programma ook echt is afgelopen. Mocht je het programma bekijken tijdens de opname, dan wordt dit gezien als het programma terug kijken en is het niet mogelijk om de reclames door te spoelen. Weet je zo voldoende? 😊

Ik weet voldoende wij name veel programma's op en gingen dan na een half uur aal kijken en dan kon je bij ziggo de reclames lekker doorspoelen jammer dat dat niet meer lukt

De opme stopt namelijk als je al gaat kijken voordat de opname klaar is 

Reputatie 7
Badge +8

@Kluiven Helemaal toppie! Dit klopt inderdaad. De opname stopt dan met afspelen op het punt waar je begonnen bent met het bekijken van de opname. 

Reputatie 7
Badge +6

Op de TV-box is het inderdaad zo dat de opname stopt op het punt waar je begonnen bent met kijken, maar dat is een bug. Ik kijk zelf via de Apple TV en daar kan het wel en volgens mij werkt het in de andere apps ook. Opnames kun je daar wel doorspoelen terwijl ze nog bezig zijn, uiteraard tot met punt waar de uitzending op dat moment is.

Wordt dit op gelost 

Of blijft dat zo  Het blijkt dat het op een appeltv wel gaat. 

Het is voor ons een rede om over te stappen  naar een provider dit dit  niet heeft.

Reputatie 7
Badge +6

@Kluiven Er zit een grote update in de pijplijn die hier verandering in gaat brengen. Ik kan nog geen datum noemen, maar hij komt wel steeds dichterbij ...

Fijn dan wachten we die update af

Reageer