Regelmatig 's nachts Televisie op 'vast'...

  • 16 January 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ik weet dat het vervelend is, maar dat is het ook.

Regelmatig zit ik 's nacht TV te kijken en slaat de zender vast (alle zenders trouwens)

Is dit nou door onaangekondigd onderhoud?

Men zei wel dat onderhoud van te voren aangekondigd wordt, maar dat denk ik dus niet.

Sorry.

 

Echt heel vervelend.

 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Frankv3 

Het is niet de bedoeling dat alle zenders vast lopen, ook s ’nachts niet. Ik wil dat jij gewoon kunt genieten van onze TV diensten, ik help je dan ook graag verder! Wil je de TV op de volgende manier een herstart geven: 

  1. Koppel de stroom los van de TV Box.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.  

Ik weet zeker dat dit gaat helpen! 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Frankv3 

Het is niet de bedoeling dat alle zenders vast lopen, ook s ’nachts niet. Ik wil dat jij gewoon kunt genieten van onze TV diensten, ik help je dan ook graag verder! Wil je de TV op de volgende manier een herstart geven: 

  1. Koppel de stroom los van de TV Box.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.  

Ik weet zeker dat dit gaat helpen! 

 

Reageer