Beantwoord

Regionale zender niet opnemen of terugkijken

  • 31 December 2021
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Ik kan de programma’s van omroepwest niet opnemen of terugkijken. Bij Ziggo kon dit altijd wel. Gaat dit bij T-Mobile ook komen? Ik ervaar dit als groot gemis. In mijn geval gaat het dus om omroepwest maar mogelijk speelt dit ook bij andere regionale zenders?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 31 December 2021, 11:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Goodie62, bedankt voor het starten van dit topic! Ik kan me voorstellen dat je deze vraag stelt. Het is inderdaad niet mogelijk de regionale zenders op te nemen of terug te kijken. Dit heeft te maken met de licentie die we krijgen vanuit de zenders, deze maken het niet mogelijk om de zenders op te nemen in de Cloud. In ons zenderoverzicht kan je gemakkelijk checken welke zenders je precies kunt opnemen en terug kunt kijken. Ik hoop dat het zo duidelijk is en wens je voor nu een hele mooie jaarwisseling! :fireworks:

Reputatie 7
Badge +1

Dat is dan eerlijk gezegd wel vreemd aangezien de regionale zenders net als de NPO zenders publieke zenders zijn en derhalve onder de zelfde wettelijke voorwaarden vallen, zo is AT5 wel terug te kijken dit is ook een publieke zender.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @BeMu, je hebt helemaal gelijk wat betreft die zender. Het ligt maar net aan de licentie per zender. Daarom hebben we het handige zenderoverzicht, daar kan je precies zien wat we wel en niet aanbieden onder Cloud opnemen óf Terug Kijken. Je kunt handig filteren, dan zie je het gelijk!

Hi @BeMu, je hebt helemaal gelijk wat betreft die zender. Het ligt maar net aan de licentie per zender. Daarom hebben we het handige zenderoverzicht, daar kan je precies zien wat we wel en niet aanbieden onder Cloud opnemen óf Terug Kijken. Je kunt handig filteren, dan zie je het gelijk!

Is dit dan iets wat door TVWest/omroepwest aangepast kan worden of moet T-Mobile dit doen. Als het bij Ziggo kan zou het bij jullie toch ook moeten kunnen.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Goodie62, ik kan niet in de toekomst kijken máár vooralsnog zal hier geen verandering in komen. Dit is de deal tussen de zenders en T-Mobile, wat Ziggo heeft afgesproken staat van ons af. Het heeft dan ook altijd duidelijk op onze website gestaan. Sorry voor het ongemak! Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik je heel graag. Voor nu wens ik je een mooie jaarwisseling! :fireworks: