Inmiddels heb ik vele keren met de klantenservice gebeld. Steeds heb ik uitgelegd dat de tv boxen 515b een lage resolutie weergeven. Inmiddels zou ik 2 nieuwe boxen krijgen, vandaag is er 1 binnen gekomen. Na het aansluiten en opstarten zag het magenta vlak met de witte T er goed uit. Ook de tekst links onder was scherp. De tv gaf aan 1080i, dus goed!
Na het downloaden van alle nieuwe software en apps startte de tv box opnieuw op.
En ja, vanaf dat moment staat de resolutie weer op 720x576 50p. Er is dus NIETS verbeterd!!! Ik heb dit aan de telefoon voorspelt maar ik word steeds ongeveer voor gek versleten.
Nu ben ik er klaar mee. Ik heb 2 top tv’s, 1 x UHD en 1 x HD en ik zit naar bagger te kijken. Ik ga er van uit dit probleem niet snel wordt opgelost.
Toen ik van Vodafone Thuis verplicht naar Tmobile Thuis moest heb ik dat gedaan vanwege glasvezel en ik wilde niet naar Ziggo. Sinds de overstap zijn er regelmatig problemen. Om wat korting te krijgen heb ik onze 2 telefoons ook naar Tmobile over gezet na 26 jaar Vodafone/Libertel.
Ik heb spijt dat ik niet direct naar KPN ben gegaan. Ondanks dat ik 2 telefoon contracten heb die nog 2 jaar lopen ga ik er alles aan doen om zowel tv, internet en bellen als ook de telefoons om te zetten naar KPN.
Jullie hebben het niet voor elkaar. In de winkel werden illegale voorstellen gedaan en technisch is het een puinhoop. Aan de telefoon word ik als dom beschouwd.
Als jullie dit nog goed willen maken zal dat niet makkelijk zijn.
Ik verzoek U ook om geldelijke compensatie voor weken bagger TV kwaliteit en vele gepleegde telefoontjes en stress door irritatie.
En ik wil zonder boetes met 2 sim only abonnementen over stappen.
Ook wil ik iemand van het management spreken hierover.
Graag snel een antwoord!
Groet,
Martin van den Brink
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel