Beantwoord

Retourlabel voor TV Box

  • 29 September 2023
  • 7 reacties
  • 317 Bekeken

Goedemiddag,

zojuist een factuur ontvangen mbt het te laat retour sturen van apparatuur en de bijbehorende boete.

Wij hebben nooit een mail ontvangen met de vraag de spullen te retourneren. Ik heb deze gewoon on een doos hier in huis liggen. 
 

Kunnen jullie de verrekening van de boete daarmee ongedaan maken? En mij een verzendlabel sturen ?

bvd. 
 

Met vriendelijke groet

Chimene

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 September 2023, 13:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chimene Lam 

In dit topic lees je hoe je het tv kastje kan retourneren zonder retourlabel.

Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

 

Reputatie 7
Badge +14

@Chimene Lam  heb je een verzend bewijs gekregen? Wil je dat dan nog even uploaden a.u.b.? 
Fijn weekend

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Chimene Lam, heel erg bedankt voor het retourneren! Zodra het als bezorgd is gemeld, kunnen wij de kosten voor je vergoeden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chimene Lam, bedankt voor je verzendbewijs. Ik heb de kosten voor je vergoed. Het zal wat tijd kosten voordat het verwerkt wordt. Daarna kun je het snel op je bank verwachten! 

Hi @Chimene Lam, bedankt voor je verzendbewijs. Ik heb de kosten voor je vergoed. Het zal wat tijd kosten voordat het verwerkt wordt. Daarna kun je het snel op je bank verwachten! 

Dank je wel !

Reageer