Beantwoord

rtl 4 niet kunnen terug kijken

  • 23 May 2021
  • 9 reacties
  • 669 Bekeken

Al een aantal weken kan ik bij rtl 4 niet terug kijken. Wat ik al gedaan heb is reset tv box. In my t mobile zie ik staan dat er geen storing is op mijn adres. Wat moet er gebeuren?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 26 May 2021, 12:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Gerwin1972,

Handig dat je dit aan de kaak stelt! Onze excuses, momenteel is er een probleem met Terugkijken bij RTL4. Je vindt dit terug op de volgende pagina: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? Wij zijn, samen met RTL, nog steeds druk mee bezig om tot een oplossing te komen. Hopelijk weten wij snel een doorbraak te bereiken!

Ik zie op de pagina een tijdelijke oplossing staan. Helaas werkt dat hier ook niet..

Reputatie 7
Badge +16

Wat voor melding krijg je/wat gebeurt er wanneer je op <1> of <2> drukt op de afstandsbediening zodra je Terug Kijken start? @Lott3e 

Wat voor melding krijg je/wat gebeurt er wanneer je op <1> of <2> drukt op de afstandsbediening zodra je Terug Kijken start? @Lott3e 

Niks. Ik krijg alleen maar zwart beeld en daar blijft het bij.

Reputatie 7
Badge +4

Dank voor de informatie @Lott3e. Sorry dat het probleem met het Terugkijken op RTL4 nog voortduurt, wij werken nog steeds onverminderd hard aan een oplossing! Hopelijk ben je met de onderstaande tijdelijke oplossing, die je ook op de storingspagina vindt, redelijk uit de voeten geholpen:

“[Update: 24-05-2021] Tijdelijke oplossing: als je het terugkijken start en daarna op een 1 drukt, zal de TV Box 1 minuut verder spoelen. Het afspelen werkt dan probleemloos.” 

Hoi @Cal, dat is hartstikke leuk maar zoals ik al aangaf bij uw collega @Jason werkt dit niet. Als ik terug ga naar het programma wat ik terug wilde kijken krijg ik enkel een laad icoon in beeld en daarna blijft het zwart. Ik kan op alle cijfers drukken wat ik wil maar er gebeurt helemaal niks.Hopelijk komt hier snel een oplossing voor!

Reputatie 7
Badge +4

Excuses dat ik mij verkeken heb @Lott3e, ik zie inderdaad dat je het al eerder aangegeven had. Daarom ben ik extra blij dat ik goed nieuws heb, Terugkijken op RTL4 werkt sinds vannacht weer volledig! Ik wens je nog veel kijkplezier toe. :smile:

Terugkijken werkt sinds een paar dagen niet op Comedy central.

het beeld staat staat na een paar seconden stil wn dan hoor je alleen geluid. 

Reputatie 7

Hi @Dineshma, super dat je dit hier aangeeft! Momenteel is dit issue in onderzoek en ervaren meerdere klanten problemen met Terug Kijken. Excuses hiervoor. Ik hoop dat dit heel snel is opgelost, zodat jij weer volop kunt genieten. Laat je het aan me weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? 😊

Reageer