Beantwoord

rtl 5 heeft geen geluid



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

70 reacties

Reputatie 7

Hi @Dennis Wuyts en @soepkip67, graag wil ik vragen of jullie dit nog steeds ervaren? Mijn collega gaf aan dat het soms even duurt voordat de eindfix volledig is uitgerold en dat het soms even kan duren voordat je dit ervaart. Als dit einde dag bij jullie nog niet het geval is, dan ga ik dit meteen doorspelen naar mijn collega. Ik hoor het graag, merci! 

Reputatie 7
Badge +16

@marliesc Yes top, dank voor je snelle reactie! 😄

Hi allemaal, ik heb heel goed nieuws op deze zonnige dag! De issues met het geluid op RTL 5 zijn definitief gefixt. Mocht je dit nog niet ervaren, dan wil ik vragen om een powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Ik hoor graag of jullie allemaal weer probleemvrij zijn! 😁

Super  tot nog toe werkt het weer wel jammer dat het zolang heeft geduurd 

Super dat het weer werkt jammer dat het Zolang heeft geduurd.

Reputatie 1

Doet 't weer, bedankt voor de melding. 

hier het zelfde geen geluid rtl5  ook de tv app rtl5   werkt niet   de rest wel   postcode 1275

Reputatie 7

[Update] 26-6 16:30

Ik ontvang meerdere signalen dat meerdere klanten hier last van hebben. Ik heb het direct onder de aandacht gebracht bij onze techneuten. Ik wil wel de verwachting temperen dat er vandaag nog verandering gaat komen. Je kunt de status in dit topic van de Comunity in de gaten houden.

heb ook weer geluid rt5 en tv app   rtl5   werkt ook weer

[Update] 26-6 16:30

Ik ontvang meerdere signalen dat meerdere klanten hier last van hebben. Ik heb het direct onder de aandacht gebracht bij onze techneuten. Ik wil wel de verwachting temperen dat er vandaag nog verandering gaat komen. Je kunt de status in dit topic van de Comunity in de gaten houden.

Erg vervelend is het wel. Dit duurt al zolang.. 

Hier ook wederom geen geluid. Postcode 5302TJ.

 

Hoe lang gaat dit nog duren gewoon echt heel slecht dat we al zo lang moeten wachten !!!! Tmobile lost dit gewoon op !!!!

Reputatie 5

Ook hier al dagen lang nog steeds geen geluid RTL5 postcode 5643
(alles is herstart)
 

Reputatie 7

Yay, heel fijn om te lezen dat het bij jullie ook weer goed werkt @Ocarinafm, @Hedjo64, @Ferry Smid en @kees1965. Heel veel kijk-plezier! 🎈

Hi @MartinB68, wat super dat het weer werkt! Merci voor het aangeven en veel kijk-plezier. Dat blijft altijd verslavend he, Tell Sell haha. 

Helaas… Het geluid is weer verdwenen...

Reputatie 7

Yes, perfect @Dennis Wuyts en merci dat je dit ook hier aangeeft! 🎊

Ook hier geen geluid bij rtl5.  Postcode 5961

Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

RTL5 heeft wel geluid maar loopt totaal niet synchroom met programma. Daarnaast staat het beeld vaak lange tijden stil, Postcode 1363

Ook bij ons is RTL5 een drama. Betreft postcode 4235.

RTL5 werkt ook niet goed via de app.

Overige zenders geen problemen.

Als het goed is, zou dit probleem inmiddels opgelost moeten zijn en was het van tijdelijke aard.

Is het bij jullie inmiddels ook opgelost @wilrietveld @Leo5A 

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor al jullie aanvullingen! Mijn collega's zijn opnieuw de boel volop aan het onderzoeken, om dit zo snel mogelijk definitief te verhelpen. Zodra hier updates over binnenkomen, dan zijn jullie de eerste die het hier horen. Excuses voor het ongemak!