slecht werkende tv app voor samsung tv

  • 29 February 2024
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Sinds de verandering van de app, ik kijk vanaf de modem direct via de app tv, is het een grote ergernis geworden.

 Ik heb een Samsung smart tv uit 2021 en ben sinds mei vorig jaar lid van deze club. Al vanaf het begin problemen met de APP om direct tv te kijken. Stil staand beeld bij schakelen, lang moeten wachten voordat je na het schakelen beeld hebt, trillingen in het beeld of gewoon geen beeld. Ik heb mijn modem al diverse malen gereset, maar blijf de zelfde puin houden.

Heb een tweede tv, analoog met een kastje er tussen, die gaat redelijk. Internet werkt op zich zonder problemen. Ook voor de wijziging in de App problemen gehad. Ging de laatste tijd redelijk tot goed maar ben weer terug bij af. Wat te doen om waar voor mijn centen te hebben…………………

 

 

Trebor.

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @gleuvenier, we hebben onlangs een nieuwe update uitgebracht voor de Odido TV App, maar doordat hier een aantal bugs in zaten is deze update weer teruggedraaid. We hopen om deze bugs snel te herstellen, zodat de nieuwe update alsnog doorgevoerd kan worden en de problemen hiermee verholpen worden! Werkt alles op de TV Box wel goed, of loop je hier tegen bepaalde problemen aan? Zou je me in dat geval willen aangeven wat hier precies aan de hand is? Ook wil ik je vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail van ons of in je Mijn Odido account. Zo kan ik je gegevens erbij pakken en met je meekijken. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @gleuvenier, we hebben onlangs een nieuwe update uitgebracht voor de Odido TV App, maar doordat hier een aantal bugs in zaten is deze update weer teruggedraaid. We hopen om deze bugs snel te herstellen, zodat de nieuwe update alsnog doorgevoerd kan worden en de problemen hiermee verholpen worden! Werkt alles op de TV Box wel goed, of loop je hier tegen bepaalde problemen aan? Zou je me in dat geval willen aangeven wat hier precies aan de hand is? Ook wil ik je vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail van ons of in je Mijn Odido account. Zo kan ik je gegevens erbij pakken en met je meekijken. 

Goedemiddag,

Ik heb een TV box gekoppeld vanaf de modem met internet kabel naar een 2e ( analoog ) en ondervind momenteel geen problemen aldaar.

Mijn smart tv daarin tegen, Samsung, staat rechtstreeks gekoppeld op het internet, na de modem, en ondervind wel problemen met de APP na de update. Ik heb nu de ODIDO app geinstalleerd en de oude T-Mobile app verwijderd. Beiden gaven problemen. 

 

Problemen bestaan uit het blijven hangen van zenders tijdens het zappen. Geen beeld nadat van de ene naar de andere zender is overgestapt. Krakend geluid. Bibberend beeld Melding blijft laden…. enz. enz. Heb de modem al diverse malen gereset. Ook qua internetsnelheid moet mijn verbinding, 1 Gig, voldoende zijn. Mijn gewone internet alsmede mijn wifi werken tot op heden nog naar behoren. Het is echt de app. Test zoiets uitvoerig voordat je het de ether in slingert. Scheelt een hoop irritatie en gezeur van klanten. Ik twijfel er nog aan als in mei mijn contract afloopt of ik wel bij ODIDO blijf……..

Dit alles is ruim besproken in de communty. Ik sluit mij aan bij het feit dat je van te voren een melding dient te krijgen van enige verandering. Ook de benadering van ODIDO verdiend geen schoonheidsprijs. Open een e-mail account of een klachtenbrief op de site zodat iedereen gewoon zijn verhaal kwijt kan. Niet via community groepen of bellen…...

Hoi ik heb een Samsung UE65NU7090 hierop heb ik de odido app 1.0.16 alles geprobeerd maar dit de nieuwste versie. 

Odido hoe krijg ik de nieuwere versie want deze versie is RUK beeld dat vast loopt, stotterende opstart bij zender wissel kortom zeer gebruiksonvriendelijk 

TV kijken moet plezierig zijn en geen ergernis. 

Graag ZSM actie. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kemmy, uit welk bouwjaar is de televisie? De nieuwste update die de problemen verhelpt is nog niet uitgekomen voor alle bouwjaren namelijk. 

Verkrijgbaar sinds november 2018 aangeschaft feb 2019

Reageer