Beantwoord

Sneller vooruit spoelen bij opnames

  • 1 February 2022
  • 15 reacties
  • 486 Bekeken

Reputatie 1

Heeft iemand een oplossing voor sneller vooruitspoelen dan max 16. Beeld gaat 4 (!) seconden vooruit. Ik wil bij opgenomen programma’s de reclames doorspoelen. Nu duurt het een eeuwigheid.

Toen ik nog bij Tele 2 zat (is nu T-Mobile) ging het ongelooflijk snel

  •  
icon

Beste antwoord door soepkip67 1 February 2022, 13:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @bw.matt ,

 

Als je even kijkt in het volgende topic:

Hierin staat dat er een mogelijkheid is van sneller spoelen. Wil je laten weten of dit de oplossing is?:wink:

Reputatie 1

ik lees miv van 3 februari. Ik hou je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @bw.matt ,

Volgens de gegevens in dat topic zou het ook eerder kunnen. Dit kan door een powerflip
Zie dit topic:

Reset TV Box

In het groen staan de 4 stappen die je kan doorlopen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bw.matt, we spraken elkaar net ook al kort in je andere topic, kun je aangeven of je refereerde aan de harddiskrecorder of aan Cloud Opnemen? Het is bij de laatste optie namelijk niet mogelijk om reclameblokken door te spoelen, dat wilde ik toch eventjes gemeld hebben voordat je dadelijk voor een verrassing staat! 😉

Reputatie 7
Badge +14

Opgelost! 64x vooruit spoelen Top! 

Reputatie 7
Badge +6

@bw.matt Ik denk dat @Jason in de war is met terugkijken via de tv-gids. Dan kun je inderdaad bij commerciële zenders niet doorspoelen. Bij Cloud Opnemen kan dat wel, bij alle zenders.

@CrisTien Uiterlijk donderdag krijg je een update waarna je ook 32x en 64x kunt doorspoelen. Als je de tv-box even van de stroom haalt en opnieuw opstart, krijg je de update nu al. Je kunt ook de cijfertoetsen gebruiken. Stel dat er na 15 minuten reclame is en dat dat 7 minuten duurt, dan kun je 22 intoetsen om meteen naar de 22e minuut van de opname te gaan.

Reputatie 7
Badge +16

@bw.matt en @TMTV Mijn oprechte excuses, ik ben inderdaad in de war met Terug Kijken, sorry! Negeer mijn statement alsjeblieft! 🙈

Reputatie 7
Badge +14

@bw.matt Ik denk dat @Jason in de war is met terugkijken via de tv-gids. Dan kun je inderdaad bij commerciële zenders niet doorspoelen. Bij Cloud Opnemen kan dat wel, bij alle zenders.

@CrisTien Uiterlijk donderdag krijg je een update waarna je ook 32x en 64x kunt doorspoelen. Als je de tv-box even van de stroom haalt en opnieuw opstart, krijg je de update nu al. Je kunt ook de cijfertoetsen gebruiken. Stel dat er na 15 minuten reclame is en dat dat 7 minuten duurt, dan kun je 22 intoetsen om meteen naar de 22e minuut van de opname te gaan.

Vliegt naar de box en maak het in order. De cijfertoetsen zijn voor mij even niet handig. Maar blij met je advies. Ik ga het gelijk doen 

Reputatie 1

Allemaal bedankt voor de tip. Kan nu tot 64 vooruitspoelen.

Prettige dag allemaal

Reputatie 7

Hi @bw.matt, super om te lezen dat jij al goed gebruik maakt van deze nieuwe functie! In dit topic lees je ook nog de andere verbeteringen die in deze laatste tv update zaten:

Hele fijne dag! 😁

Reputatie 1

Toch wel bizar dat de helpdesk van T-Mobil hier niets van af weet. Ook verschillende collega’s nagevraagd. Zijn tip was: Contact opnemen met Community. Die weten alles! Klopt dus

Reputatie 7

Hi @bw.matt ,

Thanks voor je bericht en terechte feedback. Ondanks dat ik natuurlijk kan beamen dat we hier alles weten (😉), neem ik je feedback mee om deze informatie over een breder vlak te verspreiden. We gaan ermee aan de slag! 

Reputatie 1

Allemaal bedankt voor de tip. Kan nu tot 64 vooruitspoelen.

Prettige dag allemaal

Nog 1 keer over sneller vooruitspoelen. Het werkt super bij opgenomen programma’s. Dag reclame! Maar klopt het dat je niet snel vooruit kan spoelen bij programma terugkijken? Of gemist programma?

Reputatie 7
Badge +6

@bw.matt Ook bij terugkijken en begin gemist zou je op 64x moeten kunnen doorspoelen op NPO-zenders. Bij commerciële zenders kun je helemaal niet doorspoelen bij terugkijken en begin gemist (wel bij opgenomen programma's). Dat is een beperking die deze zenders opleggen.

Reputatie 1

Aha. Lullig.  Bedankt. Dan maar opnemen voortaan. Fijne avond