Software upgrade is eerder een downgrade

  • 2 June 2023
  • 11 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb een Entone, maar na de upgrade loop ik tegen de volgende problemen aan:

-Het is niet meer mogelijk om 2 programma’s tegelijk op te nemen

-Opnames mislukken 

-Je kunt een opname pas bekijken als deze helemaal klaar is.

-Doorspoelen is veel trager

-Kastje schakelt automatisch uit.

Het lijkt nu meer een downgrade dan een upgrade of ligt dit aan de Entone?

Ik hoor graag van jullie.

Groet Mark


11 reacties

Heb ik ook. Ik ben al aan het zoeken naar naar een andere provider waar ik weer "ouderwets" kan opnemen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Update waardeloos en @beerria , ik help jullie graag verder! Voor de opname issues is onze technische dienst hard bezig om dit op te lossen. Ik zie inderdaad wel dat jullie verouderde TV Boxen hebt. Deze kan ik voor jullie vervangen. Ik heb wel toestemming nodig om de TV Box met harddisk om te ruilen. Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! 

 

Hoi @Update waardeloos en @beerria , ik help jullie graag verder! Voor de opname issues is onze technische dienst hard bezig om dit op te lossen. Ik zie inderdaad wel dat jullie verouderde TV Boxen hebt. Deze kan ik voor jullie vervangen. Ik heb wel toestemming nodig om de TV Box met harddisk om te ruilen. Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! 

 

Hi Ishana,

Ik maak hier graag gebruik van. Heb je al mijn gegevens?

Groet Mark

Reputatie 1

@Ishana Ook ik ervaar exact dezelfde problemen. Wanneer ik ervoor kies om de tv-box met ssd te vervangen door een “nieuwe” zonder ssd, maar dan met cloud opnemen, ben ik dan even duur uit? Want cloud opnemen kost 5 Euro. Hoe kan ik de wijziging vervolgens in werking zetten?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Update waardeloos, ik heb al je gegevens! Het is allemaal in orde gemaakt en je zal zo snel mogelijk een nieuw modem en nieuwe TV Boxen ontvangen. Ook ontvang je een e-mail van Guidion om je modem kosteloos te installeren! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @musiman, dat is een goede vraag! Met een nieuwe TV Box en Cloud Opnemen betaal je € 2,50 per maand meer. Met Cloud Opnemen kun je ook veel meer dan met de oude TV Box. Alle informatie hierover kun je vinden op de pagina in mijn eerdere bericht. Als je dit zou willen, stuur ik de TV Box meteen op! Groetjes, Ishana

Hoi @Update waardeloos, ik heb al je gegevens! Het is allemaal in orde gemaakt en je zal zo snel mogelijk een nieuw modem en nieuwe TV Boxen ontvangen. Ook ontvang je een e-mail van Guidion om je modem kosteloos te installeren! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hi Ishana, Ik heb 4 kastjes gehad (2 dozen met kastjes),maar ik heb er maar 2 nodig. Kan ik er 2 retour sturen? Kan jij cloud opnemen activeren, want ik zie dat het 5 euro kost als ik het zelf activeer ipv 2,50. Wil je de oude nog terug? 
 

Groet Mark

Hoi @Update waardeloos, ik heb al je gegevens! Het is allemaal in orde gemaakt en je zal zo snel mogelijk een nieuw modem en nieuwe TV Boxen ontvangen. Ook ontvang je een e-mail van Guidion om je modem kosteloos te installeren! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hi Ishana, Ik heb 4 kastjes gehad (2 dozen met kastjes),maar ik heb er maar 2 nodig. Kan ik er 2 retour sturen? Kan jij cloud opnemen activeren, want ik zie dat het 5 euro kost als ik het zelf activeer ipv 2,50. Wil je de oude nog terug? 
 

Groet Mark

Hi Ishana, in de tweede doos zit de modem, het klopt dus wel.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @musiman, dat is een goede vraag! Met een nieuwe TV Box en Cloud Opnemen betaal je € 2,50 per maand meer. Als je dit zou willen, stuur ik de TV Box meteen op! Groetjes, Ishana

Cloud opnemen kost €5,- dat is dus €2,50 meer dan jij voor HDD opnemen betaalde. Het goede nieuws is dat dit een bedrag per account is. Dus als je meerdere afspeel punten/ decoders gebruikt maken die allemaal ook gebruik van cloud recording. 

Hoi @Update waardeloos, ik heb al je gegevens! Het is allemaal in orde gemaakt en je zal zo snel mogelijk een nieuw modem en nieuwe TV Boxen ontvangen. Ook ontvang je een e-mail van Guidion om je modem kosteloos te installeren! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hi Ishana, Ik heb 4 kastjes gehad (2 dozen met kastjes),maar ik heb er maar 2 nodig. Kan ik er 2 retour sturen? Kan jij cloud opnemen activeren, want ik zie dat het 5 euro kost als ik het zelf activeer ipv 2,50. Wil je de oude nog terug? 
 

Groet Mark

Hi Ishana, in de tweede doos zit de modem, het klopt dus wel.

Hi Ishana, Kan je voor mij cloud opnemen aanzetten? Ik kan het niet aanzetten, omdat er al een lopende bestelling is.

ik hoor graag van je.
 

Groet Mark

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Update waardeloos, super fijn dat je alles ontvangen hebt! Zodra de monteur is geweest, zal de lopende bestelling worden afgerond en kunnen we het Cloud Opnemen activeren voor je. Laat je me weten wanneer de monteur is geweest? Groetjes, Ishana

Reageer