Beantwoord

sprint over naar live tv bij pauzeren

  • 22 December 2019
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Wanneer ik een programma pauzeer springt deze vaak voordat het programma is afgelopen over naar live tv.

Soms gebeurd dit ook vlak nadat het programma afgelopen is,

Bij livetime pauzeren verwacht ik dat het zolang ik dezelfde zender op laat staan, deze gewoon door blijft lopen vanaf het moment dat ik hem heb gepauzeerd.

op het forum las ik een ander bericht waarin hetzelfde probleem speelde en werd onderstaande oplossing geboden.

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.

Dit heb ik geprobeerd maar heeft  niet geholpen.

Graag hoor ik hoe dit probleem verholpen kan worden aangezien wij hier vaak gebruik van maken.

icon

Beste antwoord door Piotr 24 December 2019, 12:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

@davebaak Welkom op het forum.

 

Toen ik nog tv had, had ik ook het probleem als die op pauze stond, dat de uitzending verbroken werd als het programma was afgelopen.

 

Ik kan nergens vinden hoe het zit met pauzeren, maar ik denk dat je maar een bepaalde tijd kunt pauzeren. Dit is bij KPN namelijk ook het geval.

Reputatie 7

Hey @davebaak,

Dit kan met de lengte van het pauzeren te maken hebben. Je kan tot een uur pauzeren. Na een uur pauzeren, schakelt je Interactieve TV box terug naar Live TV. :wink:

Hey @davebaak,

Dit kan met de lengte van het pauzeren te maken hebben. Je kan tot een uur pauzeren. Na een uur pauzeren, schakelt je Interactieve TV box terug naar Live TV. :wink:

@Piotr

Maar als ik binnen dat uur hem weer start zou hij toch wel gewoon door moeten lopen zolang ik op dezelfde zender blijf? Want dat doet hij nu niet.

@davebaak Welkom op het forum.

 

Toen ik nog tv had, had ik ook het probleem als die op pauze stond, dat de uitzending verbroken werd als het programma was afgelopen.

 

Ik kan nergens vinden hoe het zit met pauzeren, maar ik denk dat je maar een bepaalde tijd kunt pauzeren. Dit is bij KPN namelijk ook het geval.

 @Glassertje 

Ik had voorheen kpn en daar was dat idd maximaal een uur maar als ik hem binnen dat uur startte liep hij door totdat ik naar een andere zender overschakelde. Vandaar dat ik dat hier ook verwachtte.

Reageer