Beantwoord

SSL ERROR: Certificaat weg

  • 8 December 2022
  • 10 reacties
  • 533 Bekeken

Sinds vanochtend geen tv meer met de onderstaande melding. Alles wat ik op het forum kon vinden geprobeerd:

- stekker 10 sec. eruit.

- factory reset amino box (+ direct aangesloten op de zyxel modem)

Alles begon met het feit dat de amino box niet reageerde op de afstandsbediening en niet aan ging. Dit probleem doet zich vaker voor. 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 December 2022, 08:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 3

Hier ook, 3544. Het zelfde. Vannacht rond 0:15 de eerste keer deze melding gekregen.

dacht dat het kwam door het aangekondigde onderhoud, wat overigens pas na 1:00 zou beginnen. (mail d.d. 5-12-22)

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv-kijken en bellen

Vanmorgen om 5:45 bevroren animo box. Reset uitgevoerd, op de 2 bekende manieren, maar de melding blijf met regelmaat de kop op steken.

Sommige zenders doen het niet tot dat je de melding hebt weg geklikt.

Router herstart. Ook dat levert niets op.

Graag met spoed actie!

 

 

Reputatie 3

BTW. Dit is niet!! de oplossing, tenzij je alle instellingen kwijt wil raken op je amino:
 

 

En hier (2983) sinds vanochtend dezelfde foutmelding met de Apple TV app van t-mobile.

Hier hetzelfde probleem na update van vannacht! 

Sinds vanochtend geen tv meer met de onderstaande melding. Alles wat ik op het forum kon vinden geprobeerd:

- stekker 10 sec. eruit.

- factory reset amino box (+ direct aangesloten op de zyxel modem)

Alles begon met het feit dat de amino box niet reageerde op de afstandsbediening en niet aan ging. Dit probleem doet zich vaker voor. 

 

Sinds vanochtend geen tv meer met de onderstaande melding. Alles wat ik op het forum kon vinden geprobeerd:

- stekker 10 sec. eruit.

- factory reset amino box (+ direct aangesloten op de zyxel modem)

Alles begon met het feit dat de amino box niet reageerde op de afstandsbediening en niet aan ging. Dit probleem doet zich vaker voor. 

 

Hier ook zelfde probleem!!!!!

Hier ook zelfde probleem

Bij mij ook sinds vannacht, Melding is: Het beveiligingscertificaat is niet vertrouwd!

Als ik op bevestigen klikt krijg ik meteen Er is iets mis gegaan. (70007)

En dit op een Apple TV 4.

 

Wij hebben ook dezelfde melding. Na

acceptatie kun je even zappen tussen de zenders. En als jij na een tijdje wil schakelen naar een andere zender, dan krijg je weer dezelfde foutmelding.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @minipeddiegoed dat je het aangeeft! Wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot. Voor verder eventueel onderzoek verwijs ik jullie graag naar het hoofdtopic: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

Hier ook last van in Geldrop-Mierlo.  Het zelfde