Beantwoord

storing on demand gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes zowel gisteren als vandaag


Reputatie 2
storing on demand /gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes en gebroken geluid, zowel gisteren als vandaag. Glasvezel Utrecht Leidsche Rijn
icon

Beste antwoord door Brian 26 July 2019, 16:55

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Hi @tonbor, goed om te horen dat het inmiddels weer werkt! Dit bleek inderdaad geen probleem specifiek op jouw adres maar een probleem op het netwerk die we met hulp van onze netwerkpartner op hebben kunnen lossen. Excuses voor al het ongemak, ik heb zojuist de abonnementskosten van de afgelopen periode vergoed. Ik vermoed dat deze vergoeding niet meer meegenomen wordt op je factuur van augustus maar je zal het dan terug zien op je factuur van september.

Hier werkt ook alles weer! Bedankt.

Reputatie 2
Dat is een heel mooi gebaar😊
Reputatie 3

Hi Piotr,

ik heb net bericht gehad via twitter van je collega Candy dat het weer zou werken. En ik kan je melden dat jet idd weer werkt. 
geen blokkerig beeld meer. Top. 
 

Groeten,

Bas

Reputatie 2
Ja snel hoeft niet goed te zijn. Monteur heeft storing gezien en modem vervangen. NEEEEEE geen Huawei of Zyxel, maar een gereviseerde oude draytec, snif snif.......

Storing bleef, draytec ook, wat een sof. 's avonds viel ook nog eens internet uit, wordt naar mac adres modem gevraagd door de hulplijn (14 min in de wacht) nee hoor geen stickertje op het modem met mac adres. Dus geen internet, sof modem en oude klacht ook niet verholpen. Back-office is nu aan zet. Dit is geen reclame voor T-mobile thuis.
Reputatie 7

Hoi allen, 

 

Dit issue verhoudt zich met het traag internet in/rond Vleuten. Ik plaats hier de update die we in het andere topic hebben geplaatst:

 

Hi all, hier alvast even een update. KPN heeft inmiddels een SFP vervangen in een datacenter. Er stond voor vandaag een test gepland waarbij we het verkeer weer rerouten wat hopelijk eindelijk voor de definitieve oplossing zorgt. Door de rollback van de wijziging van afgelopen vrijdag waar @ dikkedikkie naar verwijst gaat deze test vandaag niet meer door. Ik heb nog geen nieuwe datum maar ik verwacht dat dit een kwestie van dagen is. Zodra de nieuwe datum bekend is zal ik dit hier delen en uiteraard horen we dan graag de resultaten van jullie! :)

 

Het staat dus klaar om geïmplementeerd te worden. We zijn er bijna!

Reputatie 2

@Piotr @atk @Brian  Maar vandaag 29 oktober weer het zelfde euvel, eerst valt internet uit daarna niet meer terug naar begin tv-programma, geen terugkijken programma's alleen maar blokjes. Kunnen jullie netwerkpartners niet gewoon van onze installatie afblijven.

Reputatie 2
@Brian kunnen ze gewoon eens met hun (externe) vingers afblijven van de netwerinstellingen? Alweer minstens twee dagen alleen maar blokjes, zo te zien de huidige uitzending door de herhaling. Verschrikkelijk dat dit steeds weer gebeurt. Help!

Hier (Vleuten) ook sinds een uur bezig om on demand aan de praat te krijgen. Alles aan en uit gezet, maar beeld blijft blokjes. Na half uur in de wacht te hebben gestaan was de melding dat het een bekend probleem was (had iets te maken met netwerk in Duitsland?). Was fijn geweest als dat ergens had gestaan op de website, ik had mijn 1,5 uur nuttiger kunnen gebruiken. Hoop dat dit snel wordt opgelost!

Reputatie 2
Topic is 16 dagen oud, de storing nog langer. Raad eens...….. backoffice is nog steeds niet begonnen met de oplossing. Vorige week de monteur langs geweest, niets verholpen en nieuw oud modem model geplaatst dat is alles.. Daarna complete stilte, woensdag nog eens gebeld. Ticket staat nog steeds open, technische dienst heeft het druk...… laat de klant maar wachten en het ergste is geen enkele feedback. Slecht hoor t-mobilethuis.
Reputatie 2
@Brian nu al 5 dagen geen mogelijkheid om naar begin uitzending te gaan. Ook geen uitzending gemist. Alleen maar blokjes en geluid van meerdere uitzending door elkaar. Gaan we dit nog oplossen? Denk weer postcode breed 3541 leidsche rijn. Is steeds herhaling van dezelfde storing. Zag elders ook zelfde klacht,
Reputatie 2
Vandaag 24-07 nog maar eens gebeld, ticket staat nog open, de backoffice zal bevraagd worden, word teruggebeld. Wanneer weet ik niet.
Reputatie 7

Hey@tonbor &@atk,

Onze techneuten gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen! Zojuist hebben ze een verbinding hersteld waarbij VoD en Uitzending Gemist in ieder geval weer naar behoren zou moeten werken. Kunnen jullie dit bevestigen?

Reputatie 2

Klopt, momenteel werkt het, denk ook ff aan de refund, thanks 

Reputatie 6
@tonbor Dat is snel. Ik zal voor je duimen.
Reputatie 2

weer zo'n geweldig vooruitzicht.... vooral als on demand nog steeds alleen maar blokjes geeft....…

 

 

Vandaag en morgen kijk jij nog gratis naar de spannende films The Prodigy en Monsterjagers. Dus kruip snel op de bank en griezel met ons mee!

Reputatie 7
Hi @tonbor, excuses, gelukkig was het dit keer van korte duur. Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Reputatie 2

@Piotr @Brian nog steeds niet opgelost. we zijn 5 dagen verdet. gaat t-mobile nog iets (permanents) doen aan de tv-problemen vleuten en leidsche rijn?

Hier hetzelfde probleem, leidsche rijn utrecht!
Reputatie 2
Klopt
Reputatie 2
Natuurlijk niet teruggebeld. Wel bleek eindelijk 'savonds de storing te zijn opgeheven. Stond ergens een knopje onjuist??? Ach de klant heeft drie weken problemen. Maar ja met meer dan 50.000 klanten is die enkele klant niet zo belangrijk. Slecht hoor T-mobile thuis.
Reputatie 2
T-Mobile thuis, zijn jullie wel "thuis", graag een reactie en actie
Reputatie 6
@tonbor @atk Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Hier zal een reactie van webcare nodig zijn. Zij weten of er een actuele storing is geweest of misschien wat anders. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur, maar wegens drukte kan het uitlopen.

Als jullie hier alvast jullie klantnummer in het profiel zetten, kunnen ze meteen voor jullie aan de slag. Die gegevens kan alleen T-Mobile zien, wij klanten niet.
Reputatie 7
Hey @tonbor,

Allereerst excuus voor de late reactie. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Onze technische dienst gaat dit probleem voor je oplossen! Daarover hoef je je geen zorgen te maken. Zodra we meer weten, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Hulp is aanstaande!
Reputatie 2
@Brian helaas het probleem precies het zelfde is weer terug. Niet naar terug met blauwe toets, geen on de mand gemiste uitzendingen. Alleen maar blokjes. Modem reset, mediabox reset geen resultaat. Graag weer de zelfde oplossing bij uw netwerkpartner.

Reageer