Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelstoring on demand gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes zowel gisteren als vandaag
Hier werkt ook alles weer! Bedankt.
Hi Piotr,
ik heb net bericht gehad via twitter van je collega Candy dat het weer zou werken. En ik kan je melden dat jet idd weer werkt.
geen blokkerig beeld meer. Top.
Groeten,
Bas
Storing bleef, draytec ook, wat een sof. 's avonds viel ook nog eens internet uit, wordt naar mac adres modem gevraagd door de hulplijn (14 min in de wacht) nee hoor geen stickertje op het modem met mac adres. Dus geen internet, sof modem en oude klacht ook niet verholpen. Back-office is nu aan zet. Dit is geen reclame voor T-mobile thuis.
Hoi allen,
Dit issue verhoudt zich met het traag internet in/rond Vleuten. Ik plaats hier de update die we in het andere topic hebben geplaatst:
Hi all, hier alvast even een update. KPN heeft inmiddels een SFP vervangen in een datacenter. Er stond voor vandaag een test gepland waarbij we het verkeer weer rerouten wat hopelijk eindelijk voor de definitieve oplossing zorgt. Door de rollback van de wijziging van afgelopen vrijdag waar @ dikkedikkie naar verwijst gaat deze test vandaag niet meer door. Ik heb nog geen nieuwe datum maar ik verwacht dat dit een kwestie van dagen is. Zodra de nieuwe datum bekend is zal ik dit hier delen en uiteraard horen we dan graag de resultaten van jullie! :)
Het staat dus klaar om geïmplementeerd te worden. We zijn er bijna!
Hier (Vleuten) ook sinds een uur bezig om on demand aan de praat te krijgen. Alles aan en uit gezet, maar beeld blijft blokjes. Na half uur in de wacht te hebben gestaan was de melding dat het een bekend probleem was (had iets te maken met netwerk in Duitsland?). Was fijn geweest als dat ergens had gestaan op de website, ik had mijn 1,5 uur nuttiger kunnen gebruiken. Hoop dat dit snel wordt opgelost!
Hey
Onze techneuten gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen! Zojuist hebben ze een verbinding hersteld waarbij VoD en Uitzending Gemist in ieder geval weer naar behoren zou moeten werken. Kunnen jullie dit bevestigen?
Klopt, momenteel werkt het, denk ook ff aan de refund, thanks
weer zo'n geweldig vooruitzicht.... vooral als on demand nog steeds alleen maar blokjes geeft....…
Vandaag en morgen kijk jij nog gratis naar de spannende films The Prodigy en Monsterjagers. Dus kruip snel op de bank en griezel met ons mee!
Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.
Hier zal een reactie van webcare nodig zijn. Zij weten of er een actuele storing is geweest of misschien wat anders. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur, maar wegens drukte kan het uitlopen.
Als jullie hier alvast jullie klantnummer in het profiel zetten, kunnen ze meteen voor jullie aan de slag. Die gegevens kan alleen T-Mobile zien, wij klanten niet.
Allereerst excuus voor de late reactie. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Onze technische dienst gaat dit probleem voor je oplossen! Daarover hoef je je geen zorgen te maken. Zodra we meer weten, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Hulp is aanstaande!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.