-
-
is Prince of Content
-
113 reacties
Ik kijk nu altijd tv via de app omdat jullie de tv box niet goed werkend krijgen.
Maar nu begint de app ook te haperen. Soms staat het beeld kort stil of het geluid valt kort weg. Als ik Viaplay kijk via hun app is er niets aan de de hand dus ligt het echt aan jullie app.
Dat doet de app sinds deze week.
De app heeft het daarvoor altijd goed gedaan.
Ik neem aan dat jullie hier ook echt is mee bezig gaan.
@frank190189 Dank je wel voor je heldere terug koppeling en dat je de moeite hebt genomen om dit uit te typen. Een nieuw modem bieden wij eigenlijk altijd als laatste oplossing, omdat het probleem hier 9/10 niet mee is verholpen. Gelukkig heb jij het nieuwe modem inmiddels ontvangen en werkt alles nu weer naar behoren, goed om te lezen!
Ik vermoed dat @Cheyenne van Odido benieuwd was naar de reden, omdat er zo kort geleden een nieuwe TV Box is verstuurd. Hoe dan ook, begrijpen wij heel goed dat jij ook gebruik wilt maken van onze nieuwe Mediabox!
Ik zie dat wij de apparatuur op 22-12-2023 hebben ontvangen. Het kan nog zes werkdagen duren voor dat dit is verwerkt in ons systeem. Zodra dit is verwerkt kan ik gelijk de nieuwe Mediabox voor je aanvragen.
Bekijk origineel