T-mobile app hapert

  • 8 July 2023
  • 32 reacties
  • 1077 Bekeken

Reputatie 1

Ik kijk nu altijd tv via de app omdat jullie de tv box niet goed werkend krijgen.

 

Maar nu begint de app ook te haperen. Soms staat het beeld kort stil of het geluid valt kort weg. Als ik Viaplay kijk via hun app is er niets aan de de hand dus ligt het echt aan jullie app.

Dat doet de app sinds deze week. 

De app heeft het daarvoor altijd goed gedaan.

Ik neem aan dat jullie hier ook echt is mee bezig gaan. 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@frank190189 Dank je wel voor je heldere terug koppeling en dat je de moeite hebt genomen om dit uit te typen. Een nieuw modem bieden wij eigenlijk altijd als laatste oplossing, omdat het probleem hier 9/10 niet mee is verholpen. Gelukkig heb jij het nieuwe modem inmiddels ontvangen en werkt alles nu weer naar behoren, goed om te lezen! 😀

Ik vermoed dat @Cheyenne van Odido benieuwd was naar de reden, omdat er zo kort geleden een nieuwe TV Box is verstuurd. Hoe dan ook, begrijpen wij heel goed dat jij ook gebruik wilt maken van onze nieuwe Mediabox!

Ik zie dat wij de apparatuur op 22-12-2023 hebben ontvangen. Het kan nog zes werkdagen duren voor dat dit is verwerkt in ons systeem. Zodra dit is verwerkt kan ik gelijk de nieuwe Mediabox voor je aanvragen. 

 

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @frank190189, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het is niet de bedoeling dat de app hapert, heb je je tv verbonden met wifi of bekabeld? Als je de tv met wifi verbonden hebt kan je de tv dan bekabeld aansluiten?

 

Zou je de app ook willen verwijderen en opnieuw installeren? Dit kan ook helpen voor een betere stream. Alvast bedankt! 

Reputatie 1

Ik kijk met een Nokia streaming box die aangesloten is op mijn mesh netwerk. Maar wat ik al zei als ik Viaplay kijk is er geen probleem.

Maar ik zal de app een keer verwijderen en opnieuw erop zetten kijken wat er gebeurt.

Dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken dat jullie dit zouden zeggen want dat gebeurt met de tv box ook(trek de stekker er ff uit, wat niet helpt). Ik hoop dat het met de app wel gaat helpen, maar ik vind het geen oplossing, maar een noodoplossing.

Hier ook zeer hinderlijk haperend beeld via de app op een Samsung televisie. Andere apps werken wel probleemloos, T-Mobile app hapert erg vaak, van zender wisselen herstelt het beeld, maar kijkt niet prettig als dit meerdere keren snel achter elkaar gebeurt.

Bedraad/draadloos hetzelfde resultaat.

App reeds opnieuw geïnstalleerd, biedt geen uitkomst.

Reputatie 1

@Seldenrijk ik heb de app er opnieuw op gezet en tot nu toe helpt het gelukkig, maar ik vind het niet de oplossing.

Maar t-mobile geeft naar mij toe weinig prioriteit aan het oplossen van problemen. Dus vind ik het wel mooi dat er meer zijn die ook last hebben. Hopelijk gaat er dan is een keer een oplossing komen. En dan niet alleen de app maar ook vooral de tv box.

Maar ik hoop voor je dat ze jou wel snel en gericht willen helpen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @frank190189, super fijn dat dit geholpen heeft! Ik help je natuurlijk graag verder voor je TV Box, staat deze wel aangesloten? Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Seldenrijk, ik wil dit graag voor je oplossen! Heb je deze informatie voor mij:

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Wat is het merk van de tv?

-Welk type tv heb je? (bijv UHD50WLK, dit kun je achterop de TV vinden)

-Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? Dit is te vinden bij de instellingen van de tv (Let op: dus niet de app)

-Wat is de software versie?

-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

-Bij welke zenders doet het zich voor?

-Op welke datum en tijd deed het zich voor?

-Doet hetzelfde zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV Box)

-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding:

Alvast bedankt voor je moeite! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 1

@Ishana, nee die staat niet meer aangesloten omdat ik tegenwoordig met de Nokia streaming box kijk. De laatste keer dat ik met de tv box keek was op 25 juni en toen had ik ook gelijk weer een storing erop om 17:57 uur op Ziggo Sport.

Ik ben er al mee bezig sinds ik op glasvezel zit om het goed werkend te krijgen en elke keer zeggen jullie doe het uit en dan weer aan. Of jullie controleren het signaal wat op dat moment goed is en heb ik een storing en neem ik gelijk contact op kan niemand helpen. Zo kom je er natuurlijk nooit achter wat het is.

En sinds 16 januari ben ik maar gaan kijken met de streaming box, omdat jullie geen problemen kunnen oplossen. En jullie zijn er ook niet mee bezig geweest anders had ik wel bericht gehad dat de tv box aan moest blijven.

Maar het zal mij echt verbazen mocht het toch opgelost zijn of er wordt nu wel een keer actie ondernomen. 

Reputatie 1

@Ishana, snap je nu dat ik er klaar mee ben. Jullie geven aan dat je het probleem wil oplossen maar er gebeurt niets van jullie kant. Waarschijnlijk gaan jullie nu zeggen dat het bericht er tussen door is geglipt of iets in die trant. 

Zo ben ik een ruim een half jaar bezig geweest om het goed te krijgen, maar jullie willen het gewoon niet. En daarom ben ik gestopt met klagen en heb ik maar een EIGEN streaming box gekocht.

Ik zou nu graag willen weten of ik die kosten nog kan verhalen op jullie? 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @frank190189 

Het is natuurlijk prima dat je zelf hardware koopt en daar de t-mobile software op draait. Biedt ook nog veel meer mogelijkheden voor andere software en apps. De "tegemoetkoming " is het feit dat je de t-mobile decoder kan opzeggen en daarmee €2,50 korting krijgt per maand. Dat krijgt iedere klant die een eigen decoder oplossing gebruikt.

Reputatie 1

Maar kunnen jullie mij nu is eerlijk zeggen waarom het probleem niet opgelost kan of wil worden? 

 

Want ik geef het nu weer is aan en jullie geven aan het op te willen lossen, maar dan wordt er niet meer gereageerd of er wordt gewoon overheen gelezen.

Want sinds dat ik op glasvezel zit is het mis en daarvoor heb ik nooit problemen gehad op DSL. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @frank190189, ik wil je met alle liefde verder helpen en mijn uiterste best doen om dit voor je op te lossen! Om het voor mij helemaal helder te krijgen, begrijp ik het zo goed dat de app inmiddels goed werkt, maar je nog steeds problemen ervaart met de TV Box? Zou je in dat geval de TV Box weer aan willen sluiten en deze een tijdje willen gebruiken? Mochten de problemen nog steeds voorkomen, ontvang ik graag een overzicht van welke problemen je precies ervaart en op welke datum en tijdstip dit voorkomt met de zenders erbij. Zo kan ik dit gelijk voor je uit gaan zoeken! 

Reputatie 1

Ik heb vandaag (24-10-23) maar weer is een keer met de tv box gekeken.

Maar het is gewoon of je met een slechte internet verbinding kijkt. Het beeld is soms goed en soms weer wat wazig en dan stottert het en is het weer goed.

Dit is iets wat ik me niet kan herinneren dat dat zo was. Maar het kijkt vreselijk. 

 

Maar sinds ik op glasvezel zit is het al niet goed geweest, dus ik zou nu wel willen dat jullie het echt gaan aanpakken en oplossen. Want tot nu toe heb ik altijd nog spijt dat ik ben overgestapt van DSL naar glasvezel.

 

En kom niet met stekkers in andere poorten doen of kastje uit en aan zetten want dat is al veels te vaak gedaan en helpt niets.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @frank190189, mag ik je vragen hoe je je TV Box hebt aangesloten? Ik zie hem namelijk niet bedraad aangesloten op het modem?

Ook wil ik je vragen om het modem 30 seconden stroomloos te maken. Deze staat al meer dan 80 dagen online. Ik ga er vanuit dat je daarna direct verschil zult zien! 

Reputatie 1

Dat klopt dat je de tv box nu niet ziet want als ik niet thuis ben is van de televisie en toebehoren de stroom eraf.

 

Maar dat is nog steeds geen oplossing. Ik heb dat al zo vaak gedaan en ik blijf problemen houden. En die heb ik ook al heel vaak gemeld.

Ik heb gewoon het idee dat het jullie niet interesseert dat er problemen zijn. Jullie zeggen wel dat jullie het graag willen oplossen, maar er komt helemaal geen oplossing.

Het is elke keer haal de spanning eraf of doe de kabel in een andere poort. Met gemak ben ik nieuwe stopcontacten en een nieuwe modem nodig omdat de poorten daardoor hard slijten.

En ik heb is telefonisch gevraagd om een nieuwe tv box om uit te sluiten of die misschien defect is. Maar dat was niet mogelijk, wat ik persoonlijk een heel vreemde reactie vond. 

 

Dus nu ga ik ook vragen, hoe kan ik jullie zover krijgen dat jullie het probleem ook daadwerkelijk gaan aanpakken? Want sinds dat ik op glasvezel zit is het nog nooit goed geweest.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @frank190189, ik begrijp je sentiment hierin volledig, echter moeten we dit elke keer opnieuw vragen omdat dit het euvel kan oplossen. Zou je dit nog één keer voor mij willen doen? Als het dan nog niet goed werkt zorg ik dat er snel een nieuwe TV Box bij jouw op de deurmat ligt! 

Reputatie 1

Ik heb de modem opnieuw opgestart, maar ik zie het nog steeds niet als dè oplossing, maar als een noodoplossing. Maar we wachten het af.

 

En als een modem niet 80 dagen aan kan staan zouden jullie daar is naar moeten gaan kijken. En ook investeren zodat net als een modem op DSL aansluiting die gewoon onbeperkt aan kan staan. Dat op glasvezel ook weer kan zonder storingen.

Reputatie 1

Goedendag,

 

Het is nu 28 dagen later en nu begint het weer. Dat het beeld even slecht wordt en daarna weer normaal. Als een soort slechte internet die even moet laden.

Ik wil nu echt een oplossing voor hebben, ik ben nu al bijna 1,5 jaar bezig om het goed te krijgen, maar ik krijg jullie hier niet in mee. Alleen maar van jullie dat ik netwerk stekkers in een andere poort moet doen en de modem en tv box uit en aan moet doen. Maar wat ik al veel vaker aan heb gegeven dat dat geen oplossing is.

Even voor de duidelijkheid, ik ga GEEN stekkers eruit halen of netwerk stekkers in een andere poort doen. Er moet nu van jullie een oplossing gaan komen die ook werkt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @frank190189, ik had gehoopt dat we de oplossing hadden gevonden. Ik heb besloten om je een nieuw modem en TV Box op te sturen. Hopelijk is hierna alles opgelost! Wil je mij na de installatie een terugkoppeling geven?

Reputatie 1

Ik hoop ook dat dat de oplossing is en dan ook storingsvrij kan kijken.

 

Als ik het heb geïnstalleerd doe ik even een berichtje.

Reputatie 1

Ik heb nu een week de modem en tv box ingebruik.

 

Over de tv box kan en ga ik nog niets zeggen omdat dat nu nog te vroeg is.

 

Maar over het wifi signaal kan ik wel wat zeggen. Zoals je kan zien heb ik in een ander topic daarover geklaagd dat de betaalde snelheid (400) niet gehaald werd. Uiteraard kwam daar van jullie kant ook niet een duidelijke of passende oplossing. 

 

Maar met deze nieuwe modem haal ik wel gewoon de snelheid, dus lag het niet aan mijn kant maar aan jullie kant.

Reputatie 1

Ik krijg net een mailtje van jullie dat ik het oude apparatuur nog niet heb teruggestuurd. En inderdaad dat moet ik nog doen.

 

Ik heb het nog niet teruggestuurd omdat ik eerst wil weten of de nieuwe goed werken. Want als je nieuwe schoenen koopt gooi je ook niet gelijk je oude weg.

 

En ik zou graag willen weten waarom het binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden?

Reputatie 6
Badge +2

@frank190189 Ik begrijp, dat je dit graag eerst uit test, maar ik weet zeker dat de nieuwe TV Box goed werkt! Mocht dit niet zo zijn, dan kunnen we altijd op zoek naar een oplossing. In het ergste geval kunnen we de TV Box altijd weer vervangen. 

Reputatie 1

Dat werdt ook van de oude gezegd dat die goed werkte en niet kapot kon gaan. Maar ik merk duidelijk verschil tot nu toe.

 

En ik hoop dat als er weer wat is dat jullie eerder echt actie ondernemen en niet blijven zeggen trek de stekker er even uit. 

Want het lijkt nu te werken maar dat heeft ook bijna 1,5 jaar geduurd, omdat jullie niets wouden doen.

Ik heb zelfs nog een keer het internet verhoogd van 100 naar 400. In de hoop dat het daarmee opgelost is, maar de snelheid werd niet eens gehaald. En daar had ik ook over geklaagd, maar dat zou aan mijn kant liggen wat dus niet het geval is. Maar daar hoor ik jullie nu niet meer over. Daar wordt alleen maar op gereageerd met Vind ik leuk.

 

 

Reputatie 1

Nog meer onduidelijkheid.

 

In de mail staat dat het naar een DHL punt moet en op de site PostNL. 

 

Ps. Zie ook nog het bericht hiervoor.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @frank190189, in je vorige bericht had je aangegeven dat het met een nieuw modem opgelost was, de snelheid. Aan de hand daarvan ging ik uit dat het goed was. Ervaar je nu nog steeds problemen met je internetsnelheid? Dan doe ik daar namelijk heel graag onderzoek naar! 

Reageer