Beantwoord

T-Mobile mailadres

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Goedendag!

Sinds een dag moet ik opnieuw inloggen op mijn tv. Hier vraagt hij om mijn tv-klantnummer en TV-pincode. Ik weet alleen mijn pincode niet, maar ik kan deze schijnbaar opzoeken via thuismy.t-mobile.nl.

 

Het nadeel is dat ik het wachtwoord van mijn T-mobile thuis mail niet weet en ik kan dus niet inloggen op de site. 
 

Dit lukt ook niet met mijn eigen e-mail, dus ik loop nu vast.

Ik hoor graag van iemand, bvd!

 

gr Ruben

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 August 2020, 08:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Wachtwoord vergeten doen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Wierksie96, welkom op de Community! 

Graag zorg ik ervoor dat je een wachtwoord reset krijgt, maar met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract vinden. Zou je me een privéberichtje kunnen sturen met de volgende gegeven, alsjeblieft? Dan zorg ik er meteen voor dat je straks weer TV kunt kijken:

-postcode + huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

-het @t-mobilethuis e-mailadres

Thanks en het komt helemaal goed! 😁🌞

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wierksie96, bedankt voor je verificatie in de PM, ik heb gelijk een My T-Mobile Thuis account aangemaakt!

Je gebruikersnaam en wachtwoord heb ik naar je gestuurd middels een privébericht. Jouw wachtwoord kun je direct aanpassen onder Mijn Gegevens in je persoonlijke account.

Nu kun je het TV klantnummer en de TV pincode opzoeken wanneer je inlogt. Scroll op de landingspagina (Overzicht) naar beneden en daar vind je beide gegevens onder het kopje "TV-inloggegevens". Succes!

Reageer