Beantwoord

T-mobile thuisbox geweigerd, maar ik krijg steeds herinneringen

  • 26 October 2021
  • 28 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 1

20 september ben ik gebeld voor een T-Mobile thuis aansluiting en deze afgesloten.

Ik was er nog niet zeker van en deze 21 september geannuleerd, bovendien ook goedkopere mogelijkheid gevonden als ik deze zelf zou afsluiten.

Op 22 september krijg ik een mail, dat er een pakket komt, waarna ik meteen de klantenservice heb gebeld om dit vooral niet te sturen. 

Dat laatste was geen optie, ik moest hem weigeren en dat heb ik gedaan. Aannemen en houden voor een nieuw af te sluiten abonnement kon ook niet

Ik heb dus die box nooit in mijn bezit gehad, maar nu krijg ik steeds herinneringen en in dat account staat ook dat ik een boete krijg, voor iets wat ik nooit gehad heb.

Intussen wel opnieuw het abonnement afgesloten en dat komen ze 1 november aansluiten, dat moet dus niet geannuleerd worden, mits dit opgelost wordt natuurlijk.  

Ik ben nu ingelogd op het account dat behouden moet blijven, wat 1 november wordt geïnstalleerd.

icon

Beste antwoord door Lisa 28 October 2021, 14:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 7

Hi @christ69, heel erg bedankt voor de aanvullende informatie en het privébericht! Ik vind het echt rot dat deze boete in rekening is gebracht, want wij hebben in oktober nog gedubbelcheckt of alles zo goed stond. Nogmaals excuses dat dit is gebeurd. Zojuist heb ik gelijk deze kosten voor je vergoed en dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan vooral weten. Ik help je ontzettend graag! ❤

Reputatie 1

Dank je wel Lisa

 

Reputatie 7

Heel graag gedaan! Maak er nog een mooie avond van! ✨