Beantwoord

T-Mobile TV App moet steeds herstart worden

  • 29 August 2022
  • 88 reacties
  • 2462 Bekeken


Toon eerste reactie

88 reacties

Reputatie 1

@Tommie  tv is bedraad aangesloten.

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Nog steeds hetzelfde probleem.

 

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht bedankt voor je snelle reactie en de foto's!

Ik zet dit graag direct door naar onze techneuten, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je jouw klantnummer, dit lijkt op ABC12345, in je profiel zetten? Dan kan ik je abonnement vinden en hier een melding van maken. Alvast bedankt!

Reputatie 1

@Tommie staat erin.

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht ik gok dat je het TV-klantnummer er in hebt gezet. Als je het klantnummer, dit lijkt op ABC12345, drie letters en vijf cijfers, niet kunt vinden, dan kan je mij ook een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer!

Reputatie 1

@Tommie 

Pb verstuurd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sieg.eilbracht, ik heb je berichtje gezien.

Ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Zodra we meer weten wordt er contact opgenomen! 

heb al een tijdje de app op mijn Samsung tv, is redelijk irritant aan t worden.

 

Sinds t begin al dezelfde herstart melding zoals hier al vaak omschreven.

 

Tv hangt bedraad direct aan de modem, ook op WIFI geeft de TV dezelfde herstart melding

Als ik de tv standby zet en erna weer aan zet krijg ik ook de herstart melding. Wat is nu de status van het probleem?

 

 

 

sinds t begin al dezelfde herstart meling zoals hier al vaak omschreven.

 

tv hangt bedraad direct aan de modem, ook op WIFI geeft de TV dezelfde herstart melding

Als ik de tv standby zet en erna weer aan zet krijg ik ook de herstart melding. Wat is nu de status van het probleem?

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht heb je hier ook last van bij andere apps zoals Netflix of YouTube? Ook heb ik alleen nog de volgende punten van je nodig:

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?

 

@milanket, welkom op onze Community!

Ik zet dit ook graag voor jou door naar onze techneuten, zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren en de volgende vragen kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?
Reputatie 1

@Tommie 

ik heb er bij Netflix of YouTube geen last van.

Software versie: T-OSCPBEUC-1421.0,BT-S.

SMART HUB: 7TGAWNVOJG4CZ

Datum : 2-1-23

@sieg.eilbracht heb je hier ook last van bij andere apps zoals Netflix of YouTube? Ook heb ik alleen nog de volgende punten van je nodig:

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?

 

@milanket, welkom op onze Community!

Ik zet dit ook graag voor jou door naar onze techneuten, zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren en de volgende vragen kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

 

hier de gegevens van mijn beide TV's, welke allebei dezelfde “geen verbinding met tv dienst / herstarten”issues hebben:

 

 

TV Huiskamer:

 

  Wat is het merk van de TV?

               Samsung

  Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)

               QE65Q60RA

  Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)

               Tizen

  Wat is de software versie?

               T-MSMDEUC-1401.0 , B1970101/070204 , BT-S

  Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

               VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-SAMSUNG-20221205-0563

  Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

               Nee

 

 

TV Zolder:

 

 

  Wat is het merk van de TV?

               Samsung

  Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)

               UE55CU7172U

  Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)

               Tizen

  Wat is de software versie?

               T-KSU2ECDEUC-1204.9

  Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

               VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-SAMSUNG-20221205-0563

  Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

               Nee

 

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht bedankt voor de aanvullende informatie! Onze techneuten gaan het onderzoeken.

 

@milanket bedankt voor de duidelijke informatie! Ik heb dit ook voor jou doorgezet naar onze techneuten, zij gaan hier naar kijken. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het weten.

Zeg @Tommie,

Dat doorzetten naar "ONZE TECHNEUTEN" lees ik al bijna 10 maanden!

Een oud collega van jullie heeft in een reactie van 5 maanden geleden het volgende gedeeld:

De leverancier heeft laten weten dat dit voorlopig niet wordt opgelost en dat dit zo blijft, omdat het niet te reproduceren is.

 

Ik zou graag willen dat dit probleem wordt opgelost, maar ik ben bang dat tegen de tijd dat mijn contract bij jullie afloopt de T-Mobile TV App steeds herstart moet worden.

Ja hier ook hetzelfde probleem. Ik moet telkens als de tv uit heeft gestaan op herstarten drukken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mottelientje, welkom op onze Community!

Zou je een aantal vragen voor mij kunnen beantwoorden alsjeblieft? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?
  • Kan je een filmpje maken en hier delen via een WeTransfer link? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren.

Software 1020

A2.4.6

Volgende probleem doet zich ook voor. Als ik naar een andere zender zapp krijg ik zwart beeld dan moet ik even eentje terug en weer naar het kanaal die ik wilde. Zo irritant dit. Ik weet niet of nog verder wil met T-mobile. Ik denk ook niet dat het aan mijn televisie ligt. Ik kijk trouwens zonder het tv kastje maar via glasvezel.

Reputatie 1

@Tommie 

Afgelopen week ben ik gebeld door iemand van tmobile met het advies om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dit bood ook geen oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hi all, ik heb alles nogmaals doorgezet. Nu ons tv-team hierop aangesproken, hopelijk kunnen we dit nu gaan reproduceren en een oplossing voor vinden!

Reputatie 7
Badge +8

@milanket @sieg.eilbracht @Dave S. Ik heb zojuist reactie vanuit ons tv team. Zij willen graag een filmpje van het probleem met dat de foutmelding hierin tevoorschijn komt. Zijn jullie in de gelegenheid om deze te kunnen maken? Dit filmpje kun je uploaden via Wetransfer. Als jullie dan de Wetransfer link met mij kunnen delen, dan kan ik dit gelijk doorzetten naar ons tv team. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

@Demi,

Op 3 september vorig jaar heb ik al zo’n filmpje gedeeld. Ik blijf niet aan de gang!

Reputatie 7
Badge +8

@Dave S.  Helemaal begrijpelijk dat je dit niet wilt blijven doen. Ik heb echter één recent filmpje als voorbeeld nodig zodat ons tv team hiermee aan de slag kan. Wellicht dat anders @milanket of @sieg.eilbracht dit nog met mij kan delen? Ik wil ook niks liever dan dat dit probleem voor jullie wordt opgelost.

Reputatie 1

@Demi link in je pb

Hi @Mottelientje, welkom op onze Community!

Zou je een aantal vragen voor mij kunnen beantwoorden alsjeblieft? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?
  • Kan je een filmpje maken en hier delen via een WeTransfer link? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren.

waar welk e-mailadres kan ik het filmpje naar toe mailen?

Hi @Mottelientje, welkom op onze Community!

Zou je een aantal vragen voor mij kunnen beantwoorden alsjeblieft? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?
  • Kan je een filmpje maken en hier delen via een WeTransfer link? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren.

Naar welk e-mailadres kan ik het filmpje sturen?

@Mottelientje 

Je kunt je filmpje uploaden via de site. : https://wetransfer.com/

Daar krijg je een link en die link kun je hier plaatsen.

 

@Mottelientje

Je kunt je filmpje uploaden via de site. : https://wetransfer.com/

Daar krijg je een link en die link kun je hier plaatsen.

 

Bedankt voor je reactie peter-keetfm. Ik zie geen link of wat dan ook in wetransfer

Reageer