T-Mobile TV gebruiken met je eigen modem

T-Mobile TV gebruiken met je eigen modem

Toon eerste reactie

191 reacties

Dat is een goeie, ga ik mij in verdiepen. Welke settings heb ik daarvoor nodig? 

 

Sommige fora melden dat een IGMP proxy niet naast IPTV kan.. Vreemd.

Nieuwste update van de Asus RT AC66U resulteert erin dat ik bij IPTV geen IGMP settings meer kan instellen, zoals versie 2 of 3.. 

Update: Alles werkt inmiddels met handmatige ingevoerde routering en met aparte afwijkende IPTV instellingen... op het Rfc protocol ipv Microsoft.

Update: Alles werkt inmiddels met handmatige ingevoerde routering en met aparte afwijkende IPTV instellingen... op het Rfc protocol ipv Microsoft.

Wat voor een handmatig ingevoerde routering heb je dan op jouw Asus ingevuld?

Kan je eens een screenshot posten?

Kan je ook een screenshot posten van die afwijkende IPTV instellingen?

 

En welke handmatig ingevoerde routering heb je het dan over?

Komt eraan..

Krijg hem niet geupload… zul je zien dat het er straks tig keer staat..

Het  gaat om de route adressen van pagina 1.

Het  gaat om de route adressen van pagina 1.

Maar op welke router?

Op de Asus zou dat immers niet nodig moeten zijn.

En als je ze wel op de Asus hebt gemaakt, waar wijzen die routes dan naar.

Heb het nu zo… en dit werkt prima. :) op de Asus RT AC66U.

 

Ik neem aan dat jouw Zyxel IP adres 192.168.2.1 of 192.168.1.2 heeft en dat betekent dat die routes niet nodig zijn immers de default route (0.0.0.0/0) wijst daar ook al naartoe.

Waanzinnig, top. 😁

 

[Thanks!]

 

Het werkt nu ook zonder de routeringsadressen. Zo zie je maar hoe verwarrend deze post is met al die verschillende apparaten en het oude en nieuwe systeem. En ook dat ik de kennis in de IT (netw) een beetje ben kwijtgeraakt.. schijnbaar! 

Het openingsbericht in dit topic is met name bedoeld voor die abonnees die de router van T-Mobile willen vervangen door een eigen router, niet voor abonnees die een eigen router achter de router van T-Mobile gaan plaatsen. De in het openingsbericht genoemde instellingen zijn dan ook alleen van toepassing op de primaire router die rechtstreeks aan het netwerk van T-Mobile hangt.

Daar was ik me niet zozeer van bewust dat dit topic alleen daarover ging. 🙂 Anyway.. bij mij werkt het nu goed en ik ben zelfs af van die vreselijke vertragingen (Grijze cirkeltje dat laadt..) bij programmaovergangen.

Reageer