Beantwoord

T-mobile tv vs stream…

  • 27 June 2021
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Hola,

sinds de nieuwe update naar het tv platform hebben we 30 sec vertraging.

zie ook:

Een belletje met T-mobile support gaf het volgende aan.

Aangezien ons (Huawei) modem 2 interactive tv poorten heeft die defect lijken te zijn (na diverse testen met de support medewerker) en we nu op het “normale” internet poortje zitten hebben we wel tv maar op basis van de t-mobile tv stream. Dit zou de 30 seconden vertraging verklaren, zegt de support medewerker.
 

Vraag aan deze community:

Klopt deze bewering? Aangezien het nieuwe modem van (Zyxel) alleen nog maar internet poorten bevat.

 

@T-Mobile, wanneer kunnen we eindelijk dan het nieuwe modem ontvangen, sinds 8 juni wachten we er al op!!! 16 juni weer gebeld met jullie en toen is gezegd dat het modem ASAP gestuurd zou werden. Helaas tot vandaag (27 juni) nog niets ontvangen.

 

gr,

een erg teleurgestelde T-Mobile klant.

icon

Beste antwoord door Lisa 29 June 2021, 12:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge

Hola,

sinds de nieuwe update naar het tv platform hebben we 30 sec vertraging.

zie ook:

Een belletje met T-mobile support gaf het volgende aan.

Aangezien ons (Huawei) modem 2 interactive tv poorten heeft die defect lijken te zijn (na diverse testen met de support medewerker) en we nu op het “normale” internet poortje zitten hebben we wel tv maar op basis van de t-mobile tv stream. Dit zou de 30 seconden vertraging verklaren, zegt de support medewerker.
 

Vraag aan deze community:

Klopt deze bewering? Aangezien het nieuwe modem van (Zyxel) alleen nog maar internet poorten bevat.

 

@T-Mobile, wanneer kunnen we eindelijk dan het nieuwe modem ontvangen, sinds 8 juni wachten we er al op!!! 16 juni weer gebeld met jullie en toen is gezegd dat het modem ASAP gestuurd zou werden. Helaas tot vandaag (27 juni) nog niets ontvangen.

 

gr,

een erg teleurgestelde T-Mobile klant.


Met de modem heeft de vertraging niks te maken wel met het nieuwe tv platform dat nu idd niet meer over aparte tv poorten hoeft te lopen.

Zie

 

Reputatie 7

Hi @Paheve, heel goed dat jij hier aan de bel trekt! Super dat @apis4 het bovenste topic met jou heeft gedeeld. Hier lees jij inderdaad de ins en outs over deze vertraging terug. Ik hoop dat dit jou meer duidelijkheid biedt.

Wat betreft het modem, daar heb ik gelijk een kijkje voor achter de schermen genomen. Mijn excuses als er naar jou is gecommuniceerd dat het modem al onderweg is naar jou, want ik zie dat hier niet in terug. Ik zie dat de technische dienst een factory reset heeft uitgevoerd, wat het probleem zou moeten verhelpen. Kan jij aangeven of jij de nieuwe TV Box nu zonder problemen kunt gebruiken of werkt deze nog steeds niet? Dan ga ik dit namelijk gelijk aangeven, om dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Ik wil namelijk dat jij heel snel weer zonder problemen TV kunt kijken! 😊

Hoi Lisa, het issue is er nog steeds. 
We hebben gisteren ook weer gebeld met de support afdeling van T-mobile en hopelijk krijgen we voor het einde van deze week een nieuw modem binnen, we gaan het zien.

 

blijft de vertraging van het doorgeven van het TV signaal staan. Ik heb niet echt de verwachting dat het nieuwe modem dit oplost, hier hoop ik dan ook dat T-mobile hier de hoogste prio aan geeft om dit issue uit de wereld te helpen of een supported alternative te bieden. Ik blijf het een belachelijke actie vinden dat we (de tv klanten) een streaming dienst geleverd krijgen terwijl we betalen voor een tv signaal. 

Reputatie 7
Badge +1

Aangezien ik gelukkig nog op het oude platform zit kan ik nog niet zeggen of het nieuwe platform slechter is dan wat ik nu heb, gezien de vele negatieve reacties ga ik er vanuit dat dit wel het geval zal zijn.

Streaming zoals T-M toepast voor het tv platform is in mijn simpele beleving alleen geschikt voor kleine schermen zoals laptops of smartphones eventueel ook tablets, maar in geen geval voor tv's van 55” en nog groter.

En naar mijn bescheiden mening maakt het voor een gadget minder uit dat er enige vertraging is dan bij een normale tv (sport wedstrijden)

Reageer