Beantwoord

Telekids werkt niet (alle zenders foutmelding of blokbeeld)

  • 25 September 2019
  • 33 reacties
  • 659 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 3
Hallo Sander,

Ik ben er weer inderdaad.
hierboven kun je lezen wat ik al heb gedaan.

De dhcp van het modem geeft telkens de geest
Reputatie 7
Heeeeey @dikkedikkie,

Ben je weer klant geworden? Wat leuk! Welkom terug op je oude honk!

Ik heb direct voor je gekeken en zag dat afgelopen woensdag de TV streams niet 100% doorkwamen, maar sinds donderdag het weer snel en stabiel is. Klopt dat? Zijn alle zenders ook inmiddels weer teruggekeerd?

Als ik nu naar je modem kijk, zie ik ook een stabiele internet verbinding. Kun je mij aangeven wat er misgaat en wat je al hebt gedaan? Zo'n oude rot als jij hebt vast al allerlei zaken nagelopen en uitgesloten. Die hoor ik graag, zodat we geen zaken dubbel doen!

Hoe bevalt de nieuwe TV Box en de nieuwe afstandsbediening? 😎
Reputatie 3
Hallo T-Mobile


Het modem klapt er erg vaak uit.
Niet leuk als nieuwe klant zijnde
Ik ga niet nog eens 45 minuten wachten aan de telefoon.
Graag een oplossing
Reputatie 3
Hi @dikkedikkie , ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt! Ik zie dat het inderdaad al is uitgezet naar onze Back Office. Zij doen er op dit moment alles aan om ervoor te zorgen dat jij al je zenders weer kunt bekijken. Fijn dat je zo met ons meedenkt! Ik heb gelijk doorgegeven dat jij intussen ook bezig bent geweest met het zoeken naar een oplossing en hebt achterhaalt dat de DHCP server er uit klapt. Bedankt voor de informatie! Nog even geduld en dan kun jij weer zorgeloos TV kijken! 😉
Hoi,

Dit s natuurlijk niet echt behulpzaam. De dhcp wordt in het modem zelf geregeld. Daar kan een backoffice niets mee....

Verder hekelt het me dat er niet wordt gerept over 45 minuten in de wacht staan.

Wat gaan jullie aan beide zaken doen?
Reputatie 1
Hi @dikkedikkie , ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt! Ik zie dat het inderdaad al is uitgezet naar onze Back Office. Zij doen er op dit moment alles aan om ervoor te zorgen dat jij al je zenders weer kunt bekijken. Fijn dat je zo met ons meedenkt! Ik heb gelijk doorgegeven dat jij intussen ook bezig bent geweest met het zoeken naar een oplossing en hebt achterhaalt dat de DHCP server er uit klapt. Bedankt voor de informatie! Nog even geduld en dan kun jij weer zorgeloos TV kijken! 😉
Reputatie 3
Ik denk het probleem gevonden te hebben.
De dhcp server van het modem klapt er telkens uit.
Wat kunnen jullie daar aan doen T-Mobile
Reputatie 3
Update,

Iinmiddels liggen alle zenders eruit
Reputatie 3
Update,

Net gebeld met jullie vliegt de volgende zender er uit.....
Weer modem en tv box een reset gegeven. Helpt niet, zender vliegt er gewoon weer uit.

Ik haal hier overigens 91mb down en bijna 33 up

Inmiddels kabelcheck gedaan dmv een kabeltester. Niets aan de hand.
Toch voor de zekerheid een andere kabel, helpt niet.

Reageer