Televisie hikt

  • 26 February 2021
  • 29 reacties
  • 330 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Hallo Jason,

Ik heb hem in poort 1 aangesloten en helemaal opnieuw opgestart.

het leek erop dat het was opgelost. Maar vanaf vandaag hikt hij weer. Op alle zenders.

Ik hoor graag wat de oplossing gaat zijn.

Reputatie 7
Badge +16

@NoudvA Dan lijkt het probleem ergens anders te liggen, bedankt voor je terugkoppeling!

Het zou wellicht aan de LAN-poort achterop het modem kunnen liggen. Momenteel zie ik dat de TV Box in poort vier aangesloten is, zou je deze in poort één, twee of drie kunnen aansluiten, alsjeblieft? Als het probleem met hikkend beeld aanhoudt, zet ik het door naar de technische dienst. Alvast bedankt voor je medewerking!

Hallo Jason

Helaas doet hij het op alle zenders en irritant vaak. Ongeveer iedere 5 minuten.

Heb Modem al een keer gereset. Maar probleem blijft.

En wat bedoel je met alle apparaten los gekoppelt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NoudvA, mooi dat je een nieuwe TV Box ontvangen hebt, nu gaan we die nog op 100 procent krijgen! 😉

Gebeurt dat hikken op gezette tijden of momenten en is dit op elke zender merkbaar of op een select deel? Gebeurt dit ook als je alle apparaten loskoppelt en enkel TV aansluit? 

Reageer