Televisie hikt

  • 26 February 2021
  • 29 reacties
  • 330 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Hallo Lisa,

Ik heb het nog even aangekeken en kan helaas geen filmpje maken. Het probleem is nog steeds niet weg. Wat me wel opvalt is dat als ik de tv box aanzet het storen erg is ,om de 10 seconden. Na mate we langer kijken worden de tussenpauzes iets langer. 

Ook als we een programma terugkijken blijft het probleem ook.

 

Ik hoor graag wat de oplossing gaat worden. 

Reputatie 7

Hi @NoudvA, ik hoop dat je ook lekker van dit warme weer aan het genieten bent! Graag klop ik bij je aan voor de uitkomst van het onderzoek. Mijn collega van de technische dienst heeft na uitgebreid ondezoek, twee nieuwe TV Boxen jouw kant op gestuurd om de problemen die jij omschrijft aan te pakken. In je My T-Mobile Thuis omgeving kun je de status van deze bestelling checken: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Geef jij hier een seintje als je probleemvrij bent zodra de nieuwe TV Boxen up and running zijn? 💪

Reputatie 7

Hi @NoudvA, hartstikke top dit duidelijke voorbeeld! Thanks, topper. Ik heb beide issues in het onderzoek vermeld en hoop dat ik je snel meer kan vertellen. Heb je wellicht ook een foto van de streep? Ik zeg altijd maar, hoe meer informatie hoe beter. Dus wie weet komt de technische dienst dan sneller tot de oplossing! 💪

Reputatie 7

Hi @NoudvA, hartstikke goed dat je opnieuw dit issue onder de aandacht brengt! Merci voor de aanvulling. Als je de volgende voorbeelden bij mij kunt aanleveren, dan zorg ik dat de technische dienst hiermee aan de slag gaat:

  • Op welke zender(s) ervaar je dit probleem?
  • Kun je programma's noemen waarbij je dit opmerkte? 
  • Kun je aangeven op welke datums en op welke tijdstippen deze problemen zich voordoen? 

Als je dit kunt aangeven, dan kan de technische dienst het probleem reproduceren. We gaan er vervolgens alles aan doen om dit voor eens en altijd te verhelpen! 🍀

 

Reageer