Beantwoord

Terug naar de oude TV-Anywhere website!

  • 29 September 2020
  • 27 reacties
  • 2379 Bekeken

Sinds gister (maandag 28-09-2020) overgezet naar de nieuwe website om online tv te kijken. Genieten? Het is echt een DRAMA!

Sinds de nieuwe web versie (die niet meer tv-anywhere.nl is maar nu t-mobiletv.nl gaat) alleen maar ellende, heel veel irritatie en gedoe hier in huis.

  • De eerste dag kon ik niet eens kijken vanwege een "ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID" melding in Chrome, gelukkig is deze inmiddels verdwenen.
  • De speler/stream werkt alleen nog maar in full screen waardoor het normale venster niet meer zichtbaar is en ook de startbalk niet meer te zien is, afsluiten (esc) of full screen stoppen (F11) sluit de hele speler af. Ik wil hem gewoon in een klein scherm kunnen kijken op een deelvenster, niet altijd full screen!
  • Ik krijg regelmatig "Sessie verlopen. Je moet opnieuw inloggen (632122)." meldingen waardoor hij stopt met afspelen en ik weer opnieuw moet inloggen zelfs, en de zender weer moet zoeken en starten.
  •  

  • Verder krijg ik ook regelmatig "Ophalen van gegevens is mislukt (632751)" meldingen.
  •  

  • De functie "wachtwoord onthouden" werkt niet in Chrome, ik moet elke keer mijn wachtwoord invullen, heel irritant, zeker omdat de speler er elke 10 minuten mee stopt!
  • Afspelen op een touchscreen pc met alleen touch screen bediening (dus zonder muis of toetsenbord) heb ik geen mogelijkheid om de speler/stream te stoppen, nergens een knop om hem af te sluiten.
  • Om de een of andere reden is deze website een stuk zwaarder voor de pc hardware dan de vorige. De eerder genoemde touch screen pc is niet heel sterk maar kon de vorige website/stream goed aan, nu stottert en hapert hij de hele tijd, gewoon niet naar te kijken dus!
  • In het tabblad "Op TV" laadt hij de zenderlijst niet helemaal, eerst alleen tot SBS9, als je dan naar beneden scrolt vertraagd het scrollen om vervolgens de nieuwe zenders te laden, scrollen gaat dan wel weer sneller tot je weer aan het eind van de lijst bent, dan gaat het weer langzamer tot de volgende zenders geladen zijn, heel vervelend aangezien de meeste zenders die ik kijk niet in de eerste rij staan.

 

Aan mijn eigen pc hardware ligt het niet, 8C/16T@3,6/4,5GHz, 32GB RAM, W10 Pro N 64 bit, GTX1080Ti, 500GB mSATA SSD.

 

Heel snel weer terug naar de oude speler/website graag! Wanneer worden deze problemen opgelost?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 October 2020, 17:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

27 reacties

Bij mij precies hetzelfde probleem.... heel irritant...

Reputatie 3

Bij mij ook, alles wat je meld klopt als een bus, totaal geen verbetering meer achteruitgang dus!

Hier precies het zelfde probleem op mijn laptop wat een ramp die nieuwe app :(

Zelfde probleem op de PC. Helemaal een ramp omdat je als niet mag doorspoelen (zoals bij SBS6) telkens hetzelfde te zien krijgt en niet verder kom door het ‘Sessie verlopen’. 

Reputatie 1

Hier ook steeds, om de 15 min een melding. Waardeloos

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal! Bedankt voor jullie feedback.

Ons TV team en de developers werken elke dag aan verbeteringen en zijn momenteel hard op zoek naar de definitieve oplossing. Jullie klantperspectieven en ervaringen zijn daar een extreem belangrijk onderdeel van! Wij hebben een speciaal Community topic waarin wij de feedback graag verzamelen. Hier vind je ook updates over de verbeteringen: Het nieuwe TV Anywhere.

Reputatie 7
Badge

Het probleem is inderdaad in onderzoek.

Wat ik tot nu toe hoor en zie, is dat dit probleem bij niemand op elke browser speelt. Dus als je de mogelijkheid hebt om bijv. te switchen tussen bijv. Edge en Chrome (of visa versa)dan is dit aan te raden. Anders graag even laten weten wanneer het op geen enkele browser blijft werken.

Het probleem is inderdaad in onderzoek.

Wat ik tot nu toe hoor en zie, is dat dit probleem bij niemand op elke browser speelt. Dus als je de mogelijkheid hebt om bijv. te switchen tussen bijv. Edge en Chrome (of visa versa)dan is dit aan te raden. Anders graag even laten weten wanneer het op geen enkele browser blijft werken.

 

Hier doet hij het op allebei de browsers niet! Op Edge blijft die laden maar krijg je alleen maar zwart beeld met een rondje wat rond draait. Op Chrome de foutmelding hier boven beschreven.

Reputatie 1

Edge en Chrome draaien allebei met als basis Chromium. Zou dus idd niks uit moeten maken. Heb hier ook beide browsers geprobeerd. Zelfde resultaat.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen in dit topic. Heb je feedback over T-Mobile TV? Dat topic vind je hier.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue al vermeld in het topic? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

Reputatie 3

@Hans-Juriën Ik heb voor de zekerheid het met Edge ook geprobeerd.

Ik log in, klikte op een uitzending van Dokter Phil, krijg een zwart beeld met in het midden een rondje wat blijft ronddraaien en kom hier dan niet uit, met esc eruit en dan probeer ik het weer en krijg een foutmelding, denk dus niet dat het aan de browser ligt.

-als aanvulling, in Edge krijg ik nu helemaal niets meer alleen een zwart scherm

Hopeloze prutsers. Ik heb steeds dezelfde problemen als hierboven geschetst. De T-mobiletv.nl website, dus op mijn pc, is volslagen onbetrouwbaar geworden. Meestal geen zender te bekijken, meestal een steeds maar tergend langzaam en lang ronddraaiend cirkeltje en voortdurend de mededeling dat mijn sessie is verlopen! Sessie, sessie, sessie, waar hebben jullie het over? En als ik al een zender kan bekijken is overschakelen naar een andere zender meestal onmogelijk en moet ik weer opnieuw inloggen. Hoezo inloggen? Wat heeft dit voor zin en wat draagt dit bij? Hopeloze ontwikkelaars! Weg ermee. Dit zijn regelrechte prutsers. Ik heb mijn pc helemaal geschoond en een andere browser geInstalleerd (Chrome), maar het levert allemaal niks op, Ergernis en worde. Als dit nog lang zo doorgaat zeg ik T-Mobile vaarwel.

Reputatie 3

@Jason Niet om het een of ander (en wil best wel helpen) maar zoals je ziet zijn er veel mensen met de zelfde problemen en het is niet moeilijk om deze fouten te genereren, kan me voorstellen dat als het een fout is die heel af en toe voorkomt het een lastig verhaal wordt maar je hoef totaal geen gekke dingen te doen en je ziet dat die fouten optreden, heb je zelf (of medewerkers van T-Mobile) al eens geprobeerd te werken op die nieuwe t-mobiletv site?

Maar wat mij opval is dat het lijkt of deze software niet goed is getest en dat terwijl T-Mobile er volgens mij al een tijdje mee bezig is, dan denk ik had nog even gewacht met het uitbrengen van deze nieuwe site en is het wel goed getest dan? of zijn de klanten de testers, hoe kan het zijn dat het nieuwe product wat beter moet zijn slechter is dan het product wat jullie hadden.

 

voor mij hetzelfde verhaal van bovengenoemde met uitzondering dat NL 1,2,3 zenders het doen, verdere kanalen werken niet. terugkijken gaat ook bijna niet ipv naar het begin van het programma kom je in het programma ervoor. helaas is het geen verbetering maar een verergering van alles 

Vandaag word ik weer om de zoveel minuten getrakteerd op de mededeling SESSIE VERLOPEN. Wat nou sessie verlopen. Ik wil helemaal geen sessie, maar vervolgens blijkt het beeld van die ene zender die ik kan ontvangen voortdurend te haperen, het blijft om de haverklap stil te blijven staan. Het is mij niet mogelijk om van zender te wisselen, die blijken overigens ook bij een nieuwe inlog geen van alle benaderbaar. Ik moet dan tenslotte de site afsluiten en weer opnieuw inloggen. Hoe hinderlijk is dit! Jullie hebben mijn televisiegenoegen totaal naar de filistijnen geholpen. Had met je handen daarvan afgebleven. Hou daar mee op. Draai dit terug. En als je een dergelijke ommezwaai wil maken, ga dan eerst uitgebreid testen voordat je die vol trots introduceert: let wel, met heel veel voordelen. Ik heb er tot nu toe nog geen een kunnen ontdekken.

De duivel schijt altijd op een grote hoop zei mijn grootmoeder altijd, want nu: los van alle mankementen die ik al eerder beschreef een nieuwe foutmelding die om de tien minuten terugkeert: OPHALEN VAN GEGEVENS MISLUKT, foutmelding 632751. Dank T-Mobile, Dank T-Mobile voor deze geweldige, onnavolgbare baggerservice. Dank.

En overigens: het wisselen van browser is gewoon een dwaalspoor. Het maakt op geen enkele manier uit welke browser je inzet. En dan tot slot: de haperingen van het beeld zijn niet van de lucht (maar dat komt natuurlijk van het steeds maar mislukt ophalen van gegevens). Prutsers!

voor mij hetzelfde verhaal van bovengenoemde met uitzondering dat NL 1,2,3 zenders het doen, verdere kanalen werken niet. terugkijken gaat ook bijna niet ipv naar het begin van het programma kom je in het programma ervoor. helaas is het geen verbetering maar een verergering van alles 

Bij mij hetzelfde

Dank voor je steunTon73! Ik ben daarmee geen roepende in de woesijn.

Ik geef T-mobile nog even tojd, maar verwijn als het niet substantieel verbetert.

Vanochtend opnieuw ingelogd. De eerste poging mislukte falikant. De tweede leverde npo1 op, maar na nog geen hslve minuut de mededeling: SESSIE VERLOPEN! Er gebeurt dus helemaal niks vanuir T-Mobile. Ontsla die webdesignprutsers en huur een gerennomeerd bureau in. Altijd maar voor eenndubbeltje op de eerste rij en je krijgt dit: ontevredenheid, irritatie, woede en ga zo maar door. U kevert een wanpreststie.

Vanavond ingelogd: om te beginnen geen enkeke zender meer beschikbaar. Daarna met moeite npo1 gevonden, daarna in minder dan een minuut de mefefeling: sessie verlopen en kort daarop ophalen van gegevens muslukt. Het blijkt dat er niets wordt gedaan om dit leed uit de wereld te helpen. T-mobile laat zijn ware gezicht zien: de klanten spelen een volstrekt ondergeschikte rol. Bij deze wanprestatie zal ik de eerstvolgende betaling laten tetugboeken, net zo lang tot dit probleem eens en voor altijd uit de wereld is geholoen. N.b. op dit moment draait het cirkeltje al minuten lang voor niks rond en ik weet dat fit tot nils leidt. Bah T-Mobile ga je schamen.

En dan als klap op de vuurpijl: na met veel tijd en moeite npo1 te hebben gevonden nu om de 5 seconden een haperend beeld. Prutsers!

Reputatie 7
Badge +4

sommige mensen raken zo gefrustreerd dat ze de  vragen negeren. dat maakt het wel heel lastig.

T-mobile verleent mij geen gunst! Ik betaal er voor. Zij leveren pfutswerk en bederven mijn televisiepret!. Ze vergeten willens en wetens hun nieuwe site - met veel voordelen-  uitgebreid te testen . Das lekker goedkoop en dan kijken ze wel waar het schip strandt. Hoe kun je je klanten nog meer minachten.

Jullie website - met heel veel voordelen - werkt nog steeds voor geen meter. Npo1 is nu ook onvindbaar.

Dank T- Mobile voor jullie nieuwe website met ongekende mogrlijkheden. PRUTSERS!

Reputatie 1

@f.berkholz Ik word een beetje moe van je gemekker, 1 keer melden is genoeg, hoop niet voor je dat je in je eigen leven ook zulk commentaar krijgt als je een fout maakt.

Stuur een log bestand naar die mannen. Heb je dat gedaan mag je piepen, zo niet ben je zelf een prutser dat je het niet voor elkaar krijgt om ze een klein beetje te helpen. Elkaar helpen is een kleine moeite.