Beantwoord

Terug naar de oude TV-Anywhere website!

  • 29 September 2020
  • 27 reacties
  • 2379 Bekeken

Sinds gister (maandag 28-09-2020) overgezet naar de nieuwe website om online tv te kijken. Genieten? Het is echt een DRAMA!

Sinds de nieuwe web versie (die niet meer tv-anywhere.nl is maar nu t-mobiletv.nl gaat) alleen maar ellende, heel veel irritatie en gedoe hier in huis.

  • De eerste dag kon ik niet eens kijken vanwege een "ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID" melding in Chrome, gelukkig is deze inmiddels verdwenen.
  • De speler/stream werkt alleen nog maar in full screen waardoor het normale venster niet meer zichtbaar is en ook de startbalk niet meer te zien is, afsluiten (esc) of full screen stoppen (F11) sluit de hele speler af. Ik wil hem gewoon in een klein scherm kunnen kijken op een deelvenster, niet altijd full screen!
  • Ik krijg regelmatig "Sessie verlopen. Je moet opnieuw inloggen (632122)." meldingen waardoor hij stopt met afspelen en ik weer opnieuw moet inloggen zelfs, en de zender weer moet zoeken en starten.
  •  

  • Verder krijg ik ook regelmatig "Ophalen van gegevens is mislukt (632751)" meldingen.
  •  

  • De functie "wachtwoord onthouden" werkt niet in Chrome, ik moet elke keer mijn wachtwoord invullen, heel irritant, zeker omdat de speler er elke 10 minuten mee stopt!
  • Afspelen op een touchscreen pc met alleen touch screen bediening (dus zonder muis of toetsenbord) heb ik geen mogelijkheid om de speler/stream te stoppen, nergens een knop om hem af te sluiten.
  • Om de een of andere reden is deze website een stuk zwaarder voor de pc hardware dan de vorige. De eerder genoemde touch screen pc is niet heel sterk maar kon de vorige website/stream goed aan, nu stottert en hapert hij de hele tijd, gewoon niet naar te kijken dus!
  • In het tabblad "Op TV" laadt hij de zenderlijst niet helemaal, eerst alleen tot SBS9, als je dan naar beneden scrolt vertraagd het scrollen om vervolgens de nieuwe zenders te laden, scrollen gaat dan wel weer sneller tot je weer aan het eind van de lijst bent, dan gaat het weer langzamer tot de volgende zenders geladen zijn, heel vervelend aangezien de meeste zenders die ik kijk niet in de eerste rij staan.

 

Aan mijn eigen pc hardware ligt het niet, 8C/16T@3,6/4,5GHz, 32GB RAM, W10 Pro N 64 bit, GTX1080Ti, 500GB mSATA SSD.

 

Heel snel weer terug naar de oude speler/website graag! Wanneer worden deze problemen opgelost?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 October 2020, 17:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

27 reacties

T-Mobile Deze zogenaamde geweldige vernieuwing is echt een domper en dat er veel mensen gefrustreerd hierover zijn lijkt mij heel normaal. Het neemt het feit niet weg dat deze klachten wel degelijk reëel zijn. Alle klachten die hierboven beschreven staan ervaar ik zelf ook en frustreert ook mij. De beste oplossing voor nu is het terugschakelen naar de oude versie en deze nieuwe versie eerst volledig doortesten! Stel een aparte testgroep in en zet de boel pas live wanneer alles goed werkt. 

Oh ja wanneer Netflix de inspiratie kun je beter eerst eens goed nadenken of je dat wel moet willen. Zo ja dan eerst even de programmeurs op cursus sturen.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen in dit topic. Heb je feedback over T-Mobile TV? Dat topic vind je hier.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue al vermeld in het topic? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!