Beantwoord

terugkijken wel geluid, geen beeld

  • 30 January 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Ik ben een nieuwe klant bij T mobile sinds paar dagen.

Maar kan niet terugkijken ,ja ik kan het wel horen maar kijken......ho maar!

Het beeld bevriest  het geluid gaat verder.

Lekker als je terugkijken word aangeboden met het afsluiten. En dit dan ook echt bij elke zender die ik wil terugkijken ....echt bar irritant

Ik baal hier echt behoorlijk van,wat heb ik aan terugkijken als het toch niet werkt??

Graag zou ik zien dat het wel werkt, zoals beloofd is.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 February 2021, 12:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LcDns, welkom op de Community!

Er wordt deze week een wijziging aangebracht die alles zal herstellen omtrent Terug Kijken. Sorry dat je hier tot op heden nog niet alle vruchten van hebt kunnen plukken. Ik houd je op de hoogte: als het goed is, zal je hier vanzelf weinig van merken, behalve dat het weer 100 procent moet functioneren. Mocht je in de komende 48 uur al een aanzienlijke verandering hebben opgemerkt, wil je me dan op de hoogte houden hiervan? Dan check ik meteen of de wijziging aan onze kant ook goed doorgekomen is. 

Alvast bedankt voor je medewerking!

Er is een monteur langs geweest omdat de klantenservice mijn modem niet kon uitlezen.Het blijkt niet aan T mobile te liggen maar aan de kabels in de straat. Ik bleek niet eens de helft van de snelheid te krijgen die staat vermeld in het contract.Hier in huis alles goed maar buiten de deur dus niet.Monteur heeft gebeld en nu maar afwachten of kpn echt innde straat komt om door te meten,en eventueel bij mij aanbelt voor extra meting (wat volgens monteur heel goed mogelijk is)

Fout ligt dus niet bij T mobile 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @LcDns, bedankt voor het delen van deze update! 

Ik check meteen of het al doorgezet is naar KPN en kom dan zo snel mogelijk hierop terug.

Reputatie 7
Badge +16

Zo te zien heeft de monteur het netjes gemeld bij onze techneuten en die hebben het weer doorgezet naar KPN.

UPDATE: bij nader inzien: de monteur heeft het ticket wel aangemaakt, maar niet doorgezet, wat wel had moeten gebeuren. Ik heb dit alsnog gedaan, de technische dienst gebeld en zij hebben het meteen in behandeling genomen. Sorry voor deze fout. KPN zal op korte termijn een afspraak maken om het te herstellen. Zij bellen altijd anoniem, houd daar alsjeblieft rekening mee.

Reageer