Beantwoord

Terugkijken werkt niet



Toon eerste reactie

145 reacties

Heb hier ook problemen mee. Hoop op een snelle oplossing want dit is mega irritant.

Beste Boris, 

Sinds vandaag komt het probleem zoals Tm0b13L omschrijft ook bij mij voor. 

Dat was in ieder geval zo bij RTL4, bij Nederland 1 lijkt dit probleem niet voor te komen. 

Ook chromecast met de Tmobile app werkt helaas niet. 

Ik hoop dat hiervoor snel een oplossing komt. 

 

 

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Ik heb ook nog steeds last van dit probleem al bijna twee weken nu….

Vervelend is dit…

Reputatie 1

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Ik heb ook nog steeds last van dit probleem al bijna twee weken nu….

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

 

Ik ben trouwens benieuwd of het probleem alleen speelt bij T-Mobile TV of ook het oude platform “Interactieve TV”.

Goedemorgen,

Hier hetzelfde probleem gehad met het nieuwe TV platform. Terugkijken op NPO3, RTL4 en SBS6 stopt na een paar seconden, waarna of het geluid of het beeld na een paar seconden weer verder gaat. Omdat ik een eigen router gebruik, VLAN 640 weer aangezet, tvbox gereset en terug gegaan naar het oude platform. Daar heb ik geen issues met terugkijken, dus voor mij is dit alleen een probleem met het nieuwe TV platform. Ik probeer wel weer te upgraden als er een oplossing voor dit probleem is.

Mvg, Taeke

Beste Jason,

Zijn er al positieve test resultaten met nieuwere modellen TV box? Mij lijkt dat de oplossing daar moet worden gezocht. Dat is op zich ook relatief snel vast te stellen. Mvg Ruud 

Het probleem met “Terugkijken” komt waarschijnlijk niet door de TV Box daar terugkijken via bijvoorbeeld TV Anywhere (website) maar ook de T-Mobile TV (Android App) het zelfde probleem vertonen.

Ik ben trouwens benieuwd of het probleem alleen speelt bij T-Mobile TV of ook het oude platform “Interactieve TV”.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, op dit moment kan ik nog geen resultaten delen omdat we die niet inzichtelijk hebben. We gaan er achteraan en hebben gevraagd om een update zodat we jullie mee kunnen nemen in het reilen en zeilen van het onderzoek. Sorry voor de vaagheid, ik hoop dat we maandag meer kunnen melden! 

Goedemorgen all, zoals jullie inmiddels weten, ervaren momenteel we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Dit topic is het centrale topic, blijf daarom af en toe een kijkje nemen. Zodra er updates zijn, geven we dat meteen hier door. Bedankt voor jullie geduld!

Beste Jason,

Zijn er al positieve test resultaten met nieuwere modellen TV box? Mij lijkt dat de oplossing daar moet worden gezocht. Dat is op zich ook relatief snel vast te stellen. Mvg Ruud 

Had gelezen dat je als het vastloopt dat je even 1 in moet drukken dan gaat hij 2 minuuut verder wel goed.

Het werkt! 😁

Moet niet mogen maar beter dat alles terugspoelen. Thx!

 

 

Zender:
Spike

Probleem:
Terugkijken van programma's (die tot voor kort (begin September) teruggekeken konden worden).

Platform(en):
1. T-Mobile TV (ontvanger)
2. TV Anywhere (webbased omgeving)
3. T-Mobile TV Android App
4. Samsung SmartTV (Tizen) Beta app.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Guido_Melis Je hebt helemaal gelijk en we werken er oprecht keihard aan om dit te verhelpen. Omdat het bij meerdere zenders en programma’s tegelijk gebeurt, is het ietwat lastiger te duiden waar het precies vandaan komt, maar ik kan je garanderen dat dit nooit betekent dat we er minder aandacht aan besteden. We willen dat jullie de optimale ervaring voorgeschoteld krijgen en zonder Terug Kijken is dat niet het geval. Goed dat je je meldt, we pakken het op met de onderzoekers!

Hi,

 

Ook hier last van al die bovengenoemde problemen, reset hier en daar werkt allemaal niet, 
ja voor even er moet iets permanents gedaan worden! Als ik op het werk 2 keer hetzelfde probleem voor mijn kiezen krijg los ik het op! 
Is irritant voor mij maar ook de “interne klant” …..wat gaat nu de oplossing worden?

 

Mvg,

 

Guido

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, zoals jullie inmiddels weten, ervaren momenteel we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Dit topic is het centrale topic, blijf daarom af en toe een kijkje nemen. Zodra er updates zijn, geven we dat meteen hier door. Bedankt voor jullie geduld!

Reputatie 1

Had gelezen dat je als het vastloopt dat je even 1 in moet drukken dan gaat hij 2 minuuut verder wel goed.

Hier hetzelfde probleem! Terugkijken na een paar seconden vastloper en dan alleen geluid. Geldt iig voor Ned3 en rtl4. Het trucje met -1- indrukken werkt. Maar hopelijk komt er snel een structurele oplossing. 

Ow wat is dat trucje dan? Die ken ik nog niet, spoel  nu alles terug. 😔

Hier hetzelfde probleem! Terugkijken na een paar seconden vastloper en dan alleen geluid. Geldt iig voor Ned3 en rtl4. Het trucje met -1- indrukken werkt. Maar hopelijk komt er snel een structurele oplossing. 

Beste T-Mobile medewerkers,

helaas kan ik ook al weken geen films meer terugkijken op bepaalde zenders. ik heb onderstaand uitgevoerd, maar heeft geen positief resultaat. hoe nu verder?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

mvg

Ruud van der Aa

Reputatie 1

Nee bij meerdere zenders bv bbc first ed

Hi @Koppie74, heel erg bedankt voor jouw terugkoppeling! Ik wil heel graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Het enige wat ik nog ter aanvulling van jou wil horen is of dit op meerdere programma’s op RTL4 afspeelt of specifiek bij één programma? 

Als jij dit aan mij kan laten weten, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik wil namelijk dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost! 😊

Het gaat met name over de programma's van RTL 4. Het is even weggeweest toen jij dit bericht schreef, maar nu weer terug. Met name de gast afleveringen en het lijk hoe verder je terug kijkt hoe moeilijker het wordt om terug te kijken. 

Groet,

Reputatie 1

Ik heb het ook met terugkijken via tv gids bij elke zender. Doe nu de tip van op 1 drukken maar fijn is het niet.

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik heb ook dit probleem. Alle opgenomen programma's in de cloud moet je eerst terugspoelen naar het begin voordat je ze kan kijken. Erg irritant om soms 1,5 uur terug te spoelen) Op rtl4 gaat het helemaal niet. Het gekke is dat ik op de ipad met de tv anywhere  app geen probleem heb. Alleen met de tv box en Samsung App (beta) gaat dit niet goed. Ik heb een glasvezel verbinding met 1GB. Deze werkt naar behoren. 

Reputatie 7

Hi @Koppie74, heel erg bedankt voor jouw terugkoppeling! Ik wil heel graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Het enige wat ik nog ter aanvulling van jou wil horen is of dit op meerdere programma’s op RTL4 afspeelt of specifiek bij één programma? 

Als jij dit aan mij kan laten weten, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik wil namelijk dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost! 😊

@Boris de tv box is niet om die reden omgeruild dat was omdat hij niet functioneerde op een verbindings set . Dit doet hij nu nog niet met als gevolg een draad door de kamer. Nu is hij dus rechtstreeks aangesloten. 

Zoals eerder beschreven is het met name RTL4. Terugkijken begind bij het einde van het geen je wilt terugkijken. Ik moet dat de hele aflevering terug spoelen naar het begin te komen. 

Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Groet Koppie74 

Reputatie 7

Hi @Koppie74 ,

Dank je voor je bericht!  We hebben indertijd een onderzoek gestart naar de problemen en hebben daarop bij jou de tv box omgeruild. Ook is er een fix geweest betreft de issues. Nu begrijp ik dat de problemen met Terug Kijken nog steeds voorkomen en daar gaan we wat aan doen!

Om het probleem zo goed mogelijk in kaart te brengen heb ik enkele vragen: 

  • Op welke zenders ervaar je hebt probleem?
  • Is de tv box direct aangesloten op de tv?
  • Is er een voorbeeld beschikbaar, waar het misgaat? Denk aan een datum, zender, programma.
  • Ervaar je behalve de huidige problemen, ook problemen met de verbinding of met het live tv kijken? 

Reageer