Terugkijken werkt ook bij mij niet


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Ook bij mij werkt terugkijken niet altijd. 'Terugkijken wordt niet ondersteund' wordt er gemeld terwijl andere afleveringen  (BBC first) van dezelfde serie het wel doen. Waarom de ene aflevering wel en een andere niet. Heel vervelend als je een vervolgaflevering wilt kijken. 

Modem uit- en inschakelen hebben we ivm andere problemen al vaak genoeg moeten doen. Ga ik niet weer aan beginnen. Terugkijken moet gewoon werken.

Daarnaast 'anywhere' kijken is niet everywhere terwijl dat wel gesuggereerd wordt. Op vakantie in Indonesië geen tv kunnen kijken.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Erna59, welkom op onze Community!

Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Ervaar je het niet kunnen terug kijken op de TV Box, TV Anywhere of allebei? 

Ook raad ik je aan om een powerflip uit te voeren, dit doe je zo:

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

Het klopt dat je geen TV Anywhere in Indonesië hebt kunnen kijken, TV Anywhere is alleen in de hele EU beschikbaar!

 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erna59, welkom op onze Community!

Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Ervaar je het niet kunnen terug kijken op de TV Box, TV Anywhere of allebei? 

Ook raad ik je aan om een powerflip uit te voeren, dit doe je zo:

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

Het klopt dat je geen TV Anywhere in Indonesië hebt kunnen kijken, TV Anywhere is alleen in de hele EU beschikbaar!

 

Hallo Tommie,

Wat jij mij aanraadt is precies wat ik zei geen zin meer in te hebben. Er is altijd wat waardoor je alles weer opnieuw moet opstarten. Je zou gewoon normaal tv moeten kunnen kijken en niet constant alles moeten herstarten.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Erna59, ik begrijp volkomen dat je niet elke keer zin hebt om alles te herstarten. Echter is dit soms wel nodig, een herstart zorgt voor een frisse start. Denk aan het moment dat je net uit de douch stapt en helemaal klaar bent voor de dag!🌟 Dat heeft het apparatuur af en toe ook nodig. Ik wil je daarom vragen om deze stap toch nog een keer wilt uitvoeren, zodat we samen, dit kunnen gaan oplossen! 

Zou je ook nog antwoord kunnen geven op mijn eerste vraag? Alvast heel erg bedankt voor de moeite! 

Beste Tommie, terugkomend op je vraag, het gaat sowieso om de tv box. 

Inmiddels heb ik 3 problemen. Na terugkijken weer geprobeerd te hebben, wat niet lukte , toch maar alles gereset volgens alle richtlijnen.

1. Ik heb nu helemaal geen netwerk meer. Wel internet, geen netwerk ???

2. Terugkijken gaat dus niet lukken om uit te proberen.

3. Sinds enkele dagen kan ik geen mail meer versturen via mijn jarenlange, zonder enig probleem, gebruikte email app. Wel ontvangen, niet versturen. Allerlei andere mailapps geprobeerd waarbij hetzelfde probleem.

Wat is er allemaal is?

Inmiddels doet de tv het weer.

'Terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma' geldt nog steeds. Andere afleveringen kon ik altijd wel terugkijken. Waarom nu niet meer dan? (BBC First Silent Witness)

'Fout versturen'  van email geldt ook nog steeds.

Reputatie 7
Badge +8

@Erna59 Super dat de tv het inmiddels weer doet! Wat betreft het terugkijken voor BBC First. In principe zou je geen van de programma’s terug moeten kunnen kijken. Je kunt alleen zodra het programma nog bezig is terug naar ‘Begin Gemist’. Alle functies per zender kun je checken in ons Zenderoverzicht: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Kan het dan zo zijn dat bij de afleveringen waar het wel lukte dat dit via ‘Begin Gemist’ was? 

Over het niet kunnen versturen van e-mails, gaat dit om een eigen e-mailadres of om een T-Mobile voor thuis e-mailadres? Mocht dit om het laatste gaan, check dan op onze website of alle instellingen goed staan: E-mail instellingen | T-Mobile Thuis

Zoals aangegeven gaat het in dit geval om een specifieke serie op BBC First. Alle series op die zender zijn terug te kijken. Ik gebruik nooit Begin gemist bij BBC First.

Wat mijn email betreft gaat het om een email app. Geen T-  Mobile.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Erna59, zoals ik het bij mij zie zou terugkijken bij BBC First niet mogelijk moeten kunnen zijn. Daarom is het apart dat je andere series wel terug kan kijken op die zender. Zou je nog eens willen proberen om een andere serie terug te kijken op BBC First en dan aan me door willen geven bij welke serie het wel gelukt is? 

 

Wat betreft de e-mail, gaat dit dan om een app op jouw mobiele telefoon? Om welke specifieke app gaat het en heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? Ik hoor graag van je! 

Wat betreft de email. Het gaat om de app van Craigpark Limited. Nooit problemen mee gehad maar kan nu niets meer versturen. De app werkt op zowel mijn telefoon als mijn tablet niet. Misschien heeft iemand de uitgaande poort veranderd?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erna59, zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden, dan krijg ik een betere schets van de situatie!

 

  • Welke SMPT-instellingen gebruik je?
  • Wat is je e-mailprovider? 
  • Werkt de app wel als je op een 4/5g verbinding zit?

 

Talk soon!

Terugkijken en begin gemist werken niet.

Sinds de instellingen op de box veranderd zijn heb Ik Dat probleem.Voorheen deed Hij het goed. Die  "powerflip" werkt gewoon niet. En ja die heb Ik precies volgens de uitleg gedaan.En ben het zat om dat steeds te doen.Uiteindelijk  maar de RTL app gedownload op de mobiel.Kan Ik in ieder geval nog wat terugkijken via chromecast.

Wat betreft de email. Het gaat om de app van Craigpark Limited. Nooit problemen mee gehad maar kan nu niets meer versturen. De app werkt op zowel mijn telefoon als mijn tablet niet. Misschien heeft iemand de uitgaande poort veranderd?

Zoals aangegeven gaat het in dit geval om een specifieke serie op BBC First. Alle series op die zender zijn terug te kijken. Ik gebruik nooit Begin gemist bij BBC First.

Wat mijn email betreft gaat het om een email app. Geen T-  Mobile.

Inmiddels doet de tv het weer.

'Terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma' geldt nog steeds. Andere afleveringen kon ik altijd wel terugkijken. Waarom nu niet meer dan? (BBC First Silent Witness)

'Fout versturen'  van email geldt ook nog steeds.

Ik merk nu dat ineens bijna alle series op BBC First niet meer terug te kijken zijn. Terwijl voorheen juist alles wél terug te kijken viel. Hier moeten jullie wel heel snel wat aan doen anders ben  ik zo weg bij jullie!

Terugkijken en begin gemist werken niet.

Sinds de instellingen op de box veranderd zijn heb Ik Dat probleem.Voorheen deed Hij het goed. Die  "powerflip" werkt gewoon niet. En ja die heb Ik precies volgens de uitleg gedaan.En ben het zat om dat steeds te doen.Uiteindelijk  maar de RTL app gedownload op de mobiel.Kan Ik in ieder geval nog wat terugkijken via chromecast.

Beste ROYSROLLS, ik ben het helemaal eens met jou dat je het zat bent om elke alles te moeten resetten e.d. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Waarom kan iets niet normaal blijven werken?

Ik merk nu dat ineens bijna alle series op BBC First niet meer terug te kijken zijn. Terwijl voorheen juist alles wél terug te kijken viel. Hier moeten ze heel snel wat aan doen anders ben  ik zo weg bij T-Mobile!

Reputatie 7
Badge +8

@Erna59 meer informatie over BBC first kun je terugvinden in dit topic: BBC first terugkijken | T-Mobile Community. Ik zal het antwoord voor de zekerheid ook hier nog delen:

“Gek genoeg zie ik in het zenderoverzicht terug dat het niet mogelijk moet zijn voor deze zender om terug te kijken: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Of dit recent is aangepast, durf ik niet te zeggen. Ik heb het in ieder geval gemeld bij onze tv-specialisten zodat zij dit kunnen uitzoeken en hopelijk is het snel weer mogelijk!”

 

Reageer