Beantwoord

test omgeving t mobile tv dienst

  • 12 October 2020
  • 8 reacties
  • 260 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 18 reacties

ik heb een mailtje ontvangen dat ik kan gaan testen met de nieuwe versie TV diensten

Alleen ik loop tegen een paar problemen aan.

  • bij de opstart krijg ik al een foutmelding 132115 
  • nadat er zenders komen kan ik veel zenders niet zien ( commerciële zenders ) als ik die dan via de rode knop onder mijn favorieten wil zetten kirijg ik weer de foutmelding 13211
icon

Beste antwoord door TAVL 12 October 2020, 19:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @NoudvA,

Je zou het volgende kunnen proberen. Haal de box van de stroom af en haal de UTP kabel eruit. Na ongeveer een half minuutje zet je de stroom er weer op. Wacht daarna tot de foutmelding dat de server niet gevonden is en plug daarna de UTP weer terug.

Als dat niet helpt kun je de box ook totaal resetten via de reset inkeping op de achterzijde. De box zal dan opnieuw installeren.

Hopelijk helpt dit jou.

 

Ik heb hier inderdaad ook last van.

 

William uit Den Haag

Hallo 

 

Het helpt helaas niet,

Wat kan ik doen om de test versie weer te verwijderen, want alleen met de NPO 1, 2 en 3 schiet het iet op.

 

Hallo, 

Ik kom niet op de community voor de test. Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb? 

 

Ik krijg dezelfde melding, en in combinatie met mijn eerder klachten, had ik een reactie verwacht.

Kan alleen naar NPO kijken en regelmatig een melding 132115 die ik moet wegklikken.

Zou fijn zijn als er een reactie komt

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @NoudvA en @Izumi87,

Ik ga doorgeven dat jullie niet op de testomgeving van deze community komen. Webcare pakt dat verder op, want ik kan dit zelf niet voor jullie fixen. Ben zelf niet van T-Mobile en gewoon een medeklant, die graag helpt. 

@Hans-Juriën is bovenstaande met ontvangst van enkel NPO een bekend probleem?

Dank je wel TAVL

Reputatie 7
Badge +4

Geen probleem. Heb het doorgegeven aan webcare. Kan even duren voor de toegang geregeld is, maar wordt aan gewerkt. 

Nu het probleem van de NPO zenders nog. Als de reset niet werkt, dan moet er verder gekeken worden. Heb Hans-Juriën al getagged. Hij kan kijken waar het mis gaat. Ondertussen kun je zeker nog proberen of een reset door met een dun voorwerp op de inkeping op de achterzijde te drukken hulp biedt. Ook kan het geen kwaad om het modem (en eventueel de mediaconvertor bij glasvezel) even van het stroom af te halen. Laat het zeker weten als dat helpt. :)

Mocht mij nog iets te boven schieten, dan zal ik dat zeker met jullie delen. To be continued...

Reageer