Beantwoord

Teveel apparaten (TV Anywhere, laptop, web)

  • 6 January 2021
  • 41 reacties
  • 4355 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Reputatie 1

@Boris  helaas heeft dit niks opgelost voor mij. 

 

@Gerrit078 ik probeer te streamen via de app op mijn telefoon.  Ik heb de cachekiller en editthiscookie toegevoegd in Chrome maar hoe voer ik die uit op mijn telefoon? Of kan dat alleen op de desktop,  maar dan haalt ie toch de cookies en cache niet leeg van de telefoon? Wat ik geprobeerd heb via een app uit de playstore om cache te legen heeft wel de cache leeggemaakt maar ik kan nog steeds niks vanuit de t mobile tv app. 

Reputatie 1

@Brian ... het werkt helemaal niet. 

Vandaag was er een monteur omdat ik vorige week ook geen gewone tv meer kon ontvangen en die wist mij te vertellen dat het probleem met het streamen niet op te lossen is omdat de 20 mb die hier maximaal gehaald kan worden,  niet voldoende is voor de tv, wifi en dan ook nog streamen.  Er is dus geen oplossing voor.  Ben ik niet blij mee. 

 

@Gerrit078 ik probeer te streamen via de app op mijn telefoon.  Ik heb de cachekiller en editthiscookie toegevoegd in Chrome maar hoe voer ik die uit op mijn telefoon? Of kan dat alleen op de desktop,  maar dan haalt ie toch de cookies en cache niet leeg van de telefoon? Wat ik geprobeerd heb via een app uit de playstore om cache te legen heeft wel de cache leeggemaakt maar ik kan nog steeds niks vanuit de t mobile tv app. 

Beide plugins/extensies werken niet op smartphones. Heb je al geprobeerd het apparaat helemaal onder in de lijst te vervangen bij opnieuw inloggen op je smartphone? Zojuist van een kennis vernomen dat dit bij hen ook gewoon kon en al een paar uur bij herhaaldelijk opnieuw starten en wisselen tussen een paar apparaten probleemloos werkt.

 

Reputatie 3

@StephanSch, @pwenas Ik denk dat het  komt door het volgende;

Als ik de de APP beëindig op mijn android tablet blijft de stream doorgaan (uitgetest met NETFLIX)

Kortom bij afsluiten van de APP zonder eerst te ontstreamen blijft de stream doorgaan.

  1. Is de Chromecast op een USB-port van de TV aangesloten en doe je de TV uit (en deze USB-port krijgt geen spanning meer) dan wordt de stream beëindigd en telt (hopelijk en direct) niet meer mee
  2. Heeft de Chromecast een eigen adopter dan blijf je streamen totdat je ook hier de stroom afhaalt wat je niet doet en waarschijnlijk het probleem veroorzaakt.

Verwacht dat bij jullie situatie 2 van toepassing is, is het toch 1 dan moet het @Jason duidelijk worden gemaakt dat het onzinnig is dat wij als gebruikers worden verplicht eerst te ontstreamen voordat we de APP beëindigen.

 

Reputatie 7

Hi @robbertbakker83 ,

Dat is zeker ook bij jou gebeurd! We hebben extra getest en kunnen vanaf onze kant ook de apparaten weer weghalen. Is dat met bovenstaande stappen ook niet mogelijk bij jou? Dan ga ik hier graag nog werk voor je van maken.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @WJ4IoT en @pwenas, bedankt voor jullie inzichten en terechte opmerkingen!

Ik heb de situatie voorgelegd aan het TV team, uiteraard geheel voorzien van jullie toelichtingen en tests. Zodra ik een terugkoppeling heb, ontvangen jullie die meteen in dit topic. To be continued (soon)!

 

@Gerrit078 ik probeer te streamen via de app op mijn telefoon.  Ik heb de cachekiller en editthiscookie toegevoegd in Chrome maar hoe voer ik die uit op mijn telefoon? Of kan dat alleen op de desktop,  maar dan haalt ie toch de cookies en cache niet leeg van de telefoon? Wat ik geprobeerd heb via een app uit de playstore om cache te legen heeft wel de cache leeggemaakt maar ik kan nog steeds niks vanuit de t mobile tv app. 

Beide plugins/extensies werken niet op smartphones. Heb je al geprobeerd het apparaat helemaal onder in de lijst te vervangen bij opnieuw inloggen op je smartphone? Zojuist van een kennis vernomen dat dit bij hen ook gewoon kon en al een paar uur bij herhaaldelijk opnieuw starten en wisselen tussen een paar apparaten probleemloos werkt.

 

 

 

Hi Reginapol,

Het blijkt dat je maar 1 apparaat tegelijk kan ontkoppelen! Wanneer jij dus een nieuw apparaat wil koppelen en je hebt er al teveel gekoppeld dan krijg je de keuze om 1 apparaat te ontkoppelen zodat het nieuwe apparaat gekoppeld kan worden. 

 

Reputatie 7

Hi @robbertbakker83 ,

Ik zie dat jou vraag nog openstaat! Is het probleem inmiddels opgelost? Anders ga ik direct met jouw verhaal naar de technische dienst om een oplossing te vinden. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +16

@StephanSch, @pwenas en @WJ4IoT Een tussentijdse update: er lijkt iets aan de achterkant niet helemaal lekker te lopen. Er wordt nu onderzocht waarom er enerzijds negen en twaalf apparaten ingelogd lijken te zijn, maar dit fysiek onjuist is. 

Bovenstaande conclusie hebben we natuurlijk al voorzichtig in dit topic getrokken; nu nog achterhalen waar het technische mankement vandaan komt en hoe we het gaan oplossen. 

Een technische update verwacht ik morgen of uiterlijk vrijdag te ontvangen. Thanks voor jullie begrip en geduld! 

Reputatie 4

Hier hetzelfde maar dan via telefoon. Als ik naar een andere chromecast wil casten krijg ik ook de melding teveel apparaten, hoe kun je dit resetten? 

Reputatie 1

Ik krijg bij het inloggen helemaal geen optie om te koppelen of te ontkoppelen of een apparaat te vervangen.... ik kan alleen maar kiezen tussen woonkamer en slaapkamer maar bij beide zegt ie dan dat er teveel apparaten zijn aangemeld. 

Ik word hier echt zo gestoord van,  heb de neiging om over te stappen naar een andere provider ofzo....  ben nu al een week verder en kan nog niks!! %#@% sorry...

Ik krijg bij het inloggen helemaal geen optie om te koppelen of te ontkoppelen of een apparaat te vervangen.... ik kan alleen maar kiezen tussen woonkamer en slaapkamer maar bij beide zegt ie dan dat er teveel apparaten zijn aangemeld. 

Ik word hier echt zo gestoord van,  heb de neiging om over te stappen naar een andere provider ofzo....  ben nu al een week verder en kan nog niks!! %#@% sorry...

 

Hi reginapol,  

Een andere klant can ons had ook problemen met de Chromecast en deze klant heeft zelf de oplossing gevonden en deze met ons gedeeld. De oplossing vindt je hier: 

 

Mijn excuses voor mijn eerdere bericht. Ik dacht dat je bedoelde dat je teveel apparaten in onze TV app aangemeld had. 

Reputatie 1

@Sandy-TMT 

Helaas,  het probleem zit niet in de chromecast.  Met alle andere apps enzo kan ik gewoon streamen behalve in de tv anywhere app.  Jullie app blijft maar aangeven dat er teveel apparaten verbonden zijn met mijn tv account.... dus nog steeds graag: HULP

Reputatie 1

Hi @robbertbakker83 ,

Ik zie dat jou vraag nog openstaat! Is het probleem inmiddels opgelost? Anders ga ik direct met jouw verhaal naar de technische dienst om een oplossing te vinden. Ik hoor het graag!

Nee, het is niet opgelost. Ik blijf de melding krijgen en heb geen mogelijkheid om alles te verwijderen. Dus iedere keer dat de cookies verwijderd worden, ik tv op m'n telefoon kijk of een andere browser gebruik krijg ik ermee te maken. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all! Onze IT-afdeling heeft de bug opgelost, kunnen jullie bevestigen dat alles weer werkt?

Een korte uitleg: het leek erop dat de PC clients voor een obstructie zorgden. Zorg er alsjeblieft voor dat je geen incognitobrowser gebruikt en alle cookies accepteert. Doe je dit niet, dan zal je weer tegen hetzelfde probleem aanlopen. 

Thanks voor het checken en thanks voor jullie geduld!

Reputatie 4

Gaat bij mij om optie 1,dus zodra de tv uitgaat is ook de chromecast uit en stream beëindigd 

Reageer