thuisnetwerk odido tv

  • 30 October 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Beste odido,

inmiddels ben ik al een aantal maanden bezig en heb ik vele uren aan de telefoon gezeten met jullie. Tot vergeefs en probeer ik het nu maar via deze weg. Ik word via de “klote” klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd en telkens zou ik door jullie backoffice geholpen worden. Dit is ook nog noot gebeurd. Mijn abbonement kan niet opgezegd worden wat ik graag wil want ben jullie helemaal spuigzat inmiddels. Ik betaal al maanden voor half werkende producten. Ik kijk tv via de anywhere app op mijn tv thuis. Zodra ik op het netwerk kom( bekabeld of draadloos) krijg ik een foutmelding ( you are not in a copyrighted geograpichal location 332196) ik heb echt letterlijk alles geprobeerd door verschillende acties uit te voeren en zelfs jullie backoffice lukt het niet!!! Help mij met dit probleem !!!!!

Waqqas 6 maanden geleden

Hallo @Ivovisser 

De TVA app nu de Odído Online TV app kan je gebruiken in heel de EU. Maak je toevallig gebruik van een VPN? Als je mobiele data aanzet werkt de app dan wel?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ivovisser 

De TVA app nu de Odído Online TV app kan je gebruiken in heel de EU. Maak je toevallig gebruik van een VPN? Als je mobiele data aanzet werkt de app dan wel?

Reageer