Tijdens een het bekijken van een opname stopt het beeld spontaan en stopt het geluid

  • 29 August 2022
  • 28 reacties
  • 333 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@BartCornelissen Het probleem doet zich overigens alleen voor op de tv-box. Je kunt ook kijken via een van de apps voor onder andere recente Samsung smart-tv's, Android TV, Google TV/Chromecast en Apple TV. Daar heb je geen last van vastlopende opnames. Misschien kun je daar (tijdelijk) gebruik van maken.

Reputatie 7

Hi @BartCornelissen, hartstikke goed dat je in dit topic om meer duidelijkheid vraagt! Top dat @TMTV jou zo snel al van een helder antwoord kon voorzien, merci daarvoor topper. Het klopt als een bus dat dit enige tijd geleden gezien is als een bug en dat dit zou worden opgelost. Echter was er toen niet duidelijk wanneer dit opgelost zou worden. Ik vraag dit inderdaad graag voor jullie na. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen, dan laat ik die hier weten! 💪

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @BartCornelissen,

De problemen met willekeurig wegvallen van geluid zijn inmiddels opgelost, maar het vastlopen van cloudopnamen speelt nog steeds. Als je een opname gaat bekijken die nog bezig is, stopt het afspelen op het punt waar de opname was toen je hem startte. Concreet: als je 10 minuten na het begin van de opname gaat kijken, speelt hij de eerste 10 minuten af. Als je het afspelen stopt (door op de afstandsbediening op Terug te drukken) en hem opnieuw start, speelt hij de volgende 10 minuten af, enzovoorts. Klopt dat met jouw bevindingen? Voor zover ik weet wordt hier nog steeds aan gewerkt, maar het begint inderdaad wel lang te duren. @Lisa onderhoudt nauw contact met degenen die over de tv-dienst gaan. Misschien kan zij eens polsen hoe het ervoor staat. Hopelijk is de oplossing in zicht!

Reageer