Beantwoord

TM TV en TV Anywhere

  • 10 October 2020
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 1

Ik had me aangemeld als testgebruiker van de update van de televisie software.

Het werkt wel maar :

-Het Entone kastje reageert enorm traag op de afstandsbediening.

-Het geluid valt weg als ik naar de het zenderoverzicht ga ( gids )

-Ik moet iedere dag het Entone kastje stroomloos maken omdat de tv de HDMI verbinding niet meer ziet.

 

En dan nog de TV anywhere update, deze is nog dramatischer:

-Iedere keer moet je opnieuw inloggen

-Tijdens het kijken komt regelmatig de melding dat de sessie verlopen is.

-Hakkelende beelden op de meeste zenders

-Wisselen naar andere zender gaat niet zonder eerst de webbrowser af te sluiten en opnieuw te beginnen.

-Dit alles op 2 verschillende laptops en op zowel Chrome, Firefox en Edge.

 

Het duurt allemaal veel te lang voordat het voor iedereen opgelost is.

Waarom niet gewoon terug naar de oude omgeving en ZELF uitvoerig testen voordat jullie de boel in de lucht gooien.   

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 12 October 2020, 17:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1

Het wordt er niet beter op.

Gisterenavond diverse keren ( stuk of 5 x  ) dat schijnbaar het Entone kastje de verbinding met het modem verliest en die na een kleine minuut zelf herstellend is ????

En ook weer vanochtend de boel zelf moeten resetten!!

 

Reputatie 7
Badge +4

Wat voor modem en stb heb je ?

Reputatie 1

Het modem is Zyxel T50 op glasvezel

Ik weet niet wat stb is maar vanaf het modem zit een Entone tv kastje en dan via HDMI naat de LG 65” smart tv

 

Reputatie 7

Hi @advdun, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere en T-Mobile TV te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier. Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic daarom gesloten.